bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 noen som har neg el pos erfaringer med formsydde bomullsbleier fra nøstebarn?
_Løvemamma_ Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 Er det popolino bleiene du tenker på? Har ingen erfaring med de, men vurderer å bestille noen selv, så følger litt med her
Ingefær Skrevet 12. februar 2010 #3 Skrevet 12. februar 2010 Mange som er storfornøyde med dem, men jeg synes kanskje de suger litt dårlig i forhold til bambusbleier. Bambus føles også litt bedre når det er vått, synes jeg. Bomullen blir mer kliss, hvis du skjønner.
bringebærsnipp Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 12. februar 2010 er de jeg tenkte på ja. Har forhørt meg litt inne på 3 trisemester også. Og tror jeg ender på å prøve ut dette jeg. Ikke noe erfaring med det fra før (har 6 tanteunger og der har det gått i engangs) så dette blir spennede. Fikk tips om wetbags, de holder lukten ute og slenger hele posen i vaska. Skal titte på både bambus og bomull og se hva jeg ender opp med. Skal ikke ha før i september, så har god tid. Siden jeg har tenkt å få flere barn etterhvert så kanskje jeg sparer litt også i lengden.
Ingefær Skrevet 12. februar 2010 #5 Skrevet 12. februar 2010 Gå inn på tettinntil.no, meld deg inn på tøybleieforumet. Gull verdt! Bleieboden.no kan også være verdt en titt. Men det er mye å velge i, så man kan bli litt forvirra. Formsydde bleier med ullbukser er supert synes jeg, da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå