Gå til innhold

erfaringer men nøstebarn formsydde bomullsbleier?

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har neg el pos erfaringer med formsydde bomullsbleier fra nøstebarn?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det popolino bleiene du tenker på? Har ingen erfaring med de, men vurderer å bestille noen selv, så følger litt med her :)

Skrevet

Mange som er storfornøyde med dem, men jeg synes kanskje de suger litt dårlig i forhold til bambusbleier. Bambus føles også litt bedre når det er vått, synes jeg. Bomullen blir mer kliss, hvis du skjønner.

Skrevet

er de jeg tenkte på ja.

Har forhørt meg litt inne på 3 trisemester også. Og tror jeg ender på å prøve ut dette jeg. Ikke noe erfaring med det fra før (har 6 tanteunger og der har det gått i engangs) så dette blir spennede. Fikk tips om wetbags, de holder lukten ute og slenger hele posen i vaska. :)

Skal titte på både bambus og bomull og se hva jeg ender opp med. Skal ikke ha før i september, så har god tid.

Siden jeg har tenkt å få flere barn etterhvert så kanskje jeg sparer litt også i lengden. :)

Skrevet

Gå inn på tettinntil.no, meld deg inn på tøybleieforumet. Gull verdt! Bleieboden.no kan også være verdt en titt. Men det er mye å velge i, så man kan bli litt forvirra. Formsydde bleier med ullbukser er supert synes jeg, da!

Skrevet

Tusen takk for tips! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...