Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 www.lillepille.com Det heter Clomid der. har skjønt at de er utsolgt fra leverandør, håper at de har der da
soleia Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Synes heller du skal oppsøkje ein gynekolog og få resept på vanleg måte. Det kan bli overstimulering av eggstokkane, og difor vert det kontrollert med ultralyd kor mange egg som modnar. Om du driv med sjølvmedisinering kan du ende opp med å bli sponsa av Libero og hamne på forsida av lokalavisa...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Soleia: Det er utsolgt fra leverandør. Dess uten er det et fåtall som blir fulgt opp av gyn når de går på enkel dose med Pergo.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Fant ut at de har fått ny nettadresse: www.euapoteket.com
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Er det utsolgt på norske apotek eller bare på denne siden dere snakker om?
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Det er utsolgt fra leverandør, så ingen apotek får det inn. Det kan være at noen apotek har et lager, men f.eks i oslo-området er de helt utsolgt, vet ikke hvordan det er i resten av Norge.
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #10 Skrevet 12. februar 2010 Ja, jeg gjorde det. Det er utsolgt her jeg bor, så får ikke hentet ut selv om jeg har resept. Takk for hjelpen Har prøvd å få barn i 1,5 år, så håper det er min tur nå
Anonym bruker Skrevet 12. februar 2010 #11 Skrevet 12. februar 2010 Var litt rask til å svare. Jeg fant internettsiden, men fant ikke tablettene. Stod ingenting om Clomid der. Kan det stå under et annet navn?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå