Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Skal bytte Britax Multi-tec setet jeg har kjøpt, for det tar alt for stor plass i bilen bakovervendt og jenta vår sitter med hodet bøyd forrover når hun sovner. Nå lurer jeg på hvilket sete jeg skal velge i stedet. Det er sete nr. 2 det er snakk om. Hvilket sete er best på markedet? Kriteriene mine er at det kan monteres bakovervendt og ikke er et helvete å montere. Jeg har isofix i bilen, men tar gjerne et sete uten isofix også da det skal brukes i andre biler som kanskje ikke har isofix. Gi meg alle råd og erfaringer dere har om seter dere har prøvd.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Må da være noen som har bilsete her som kan gi meg litt ideer og dele erfaringer??!
rampete robin Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Vi byttet bil for litt siden og det gamle setet tok plutselig for stor plass bakovervendt. Dro til Barnas Hus og prøvde alt de hadde av bakovervendte seter i butikken! Vi har isofix i bilen, men erfarte at dette tok for stor plass. Vi endte opp med Britax mulititech, da det var dette setet som tok minst plass montert med vanlig bilbelte. Dupper ikke med hodet når han sovner. Sitter egentlig veldig fint og vi er veldig fornøyd. Prøv uten isofix dere også?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Da har vi vært å byttet og det ble Be Safe iZi combi x3 med isofix. I bilen vår tok det faktis mindre plass enn Multi-tec, så nå er vi fornøyde alle sammen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå