2(3) Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen som har tips til formelle/ uformelle løsninger? Pengene er en ting, men for meg blir det en prinsippsak..... Dette er en figur vi har hatt god kontakt med, snill og tilsynelatende grei gutt. Han har flyttet til nabokommunen hos en kjæreste. Men ingen adresse å spore på han osv.... Vi har tlf nr ennå men ja, han svarer jo ikke.
It's all about me Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Har dere kontrakt hadde jeg anmeldt. Han har jo stikket fra en regning.
Kamomille Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 send regningen rekommendert først - posten har sikkert en ettersending på han. Dersom han ikke henter den rekommenderte sendingen, ville jeg anmeldt forholdet!
frk Nilsen Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hva med depositum? Dere kan holde igjen det. Hvis ikke har jeg ville kontakte namsmannen og levert krav der.
erteposen + 4 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Om dere ikke kan holde igjen et depositum, hadde jeg (hvilken rekkefølge kommer an på humøret og om gutten igrunnen er grei): - sendt sms med beskjed om at om han ikke kontakter dere innen en uke, eller pengene er på konto, må dere ta saken et steg videre. - ringt foreldrene for å få tak i ny adr. og fortalt hva ærendet gjelder. Jeg hadde vel sagt at det ble en sak for politiet om gutten ikke tok kontakt. - tatt saken rett til politiet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå