mammas skatter <3 Skrevet 11. februar 2010 #2 Skrevet 11. februar 2010 hei. har 1 liten gutt på 11 uka bor i molde. deg har e vel hatt litt kontakt på barnimagen med. da e arangerte treff som du ikke kunne komme på...
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 11. februar 2010 Hei. Stemmer det! Ja, jeg såg bilde i avsia.. Gratulerer med lille gutten! Koser deg hjemme nå? Fødte 17 dager før tiden jeg og har to stk hjemme nå. Herlig og litt slitsomt, men absolutt verdt det!! hihi..
mammas skatter <3 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 takk for d fikk 14 daga før tia e.. gratulere du også 2 jenta??? vart d 2009 baby eller 2010? herli me sa små. klare ikke være lenge fra han. e på en måte heldi å får ha barnefar heime ut mars. pga bekkenplagan mine.
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Ja, er grei ordning å ha, når det trengs. Har ei jente og en gutt. Han kom i 2010 ja, 3 uker gammel. Gammel var du igjen?? Går du på noe babysang eller lignende da?
mammas skatter <3 Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 blir 25 i år. e me på gruppetreff med 3 andre på helsestasjon. skulle egentli på 1.møte denne uka men vi e litt forkjøla og snørrete mor og barn.så best å holde se hjemme. tror ikke d blir noe annet med d første vi bli med på. stor forandring å bli foreldre for første gang, å så har lillemann noen plager etter å ha sitte i klem i magen.så d blir litt farting av den grunn. d meste skal ordne se ettersom han veks men han har fått konstanter hørselshemning på ene øre å må ha høreaparat. så no e d farting fram og tilbake til ålesund ganske ofte for at han skal få d tilpassa høreaparat og testa/kontrolla av han. men ser at d e tilbud av babysang og slikt. e du me på noe slikt?
♥♥Tutta♥♥ Skrevet 12. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 12. februar 2010 Å, dumt det da! Men godt han får den hjelpen han trenger!! Godt det er 2010 og at høreapperater ol finnes! Jeg var en gang på småbarnstreff i kirka rett før lillebror kom og har tenkt å gå på disse gruppetreffene de lager til på helsestasjonen. Utover det har ikke jeg heller gått på noe særlig. Føler det er viktig å skape gode rutiner og la roen senke seg hjemme. Så får vi ta det etterhvert.. Hadde vært kjekt å ha noen å trille med da. Kjenner ikke så mangen i Molde. Blir forresten 25 i år jeg også!
Not me, not now, maybe later.. Skrevet 12. februar 2010 #8 Skrevet 12. februar 2010 Ta deg en tur på babysang/småbarnstreff i kirka på tirsdager. Der er vi mange som samles, og det er lett å bli kjent med andre med små babyer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå