Gå til innhold

Gul utflod, igjen.....

Villemo -- Twins og Storebror!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hvorfor, evt. om dette kan tolkes som om kroppen gjør seg klar til fødsel? Kunne GODT tenke meg å bli ferdig nå :-) Er blitt litt mer utflod også siste døgnet så kjenner jeg går å venter på slimproppen... :-)

Sorry detaljene :-D

Fortsetter under...

Skrevet

Beklager å måtte skuffe deg, men jeg har hatt gul utflod helt siden 20 eller noe slikt! Husker ikke helt når jeg fikk det. har også måttet bruke innlegg siden da pga økt mengde av utflod.

Jeg går også bare å venter på et eller annet tegn på at fødselen er i gang, men gul utflod er nok dessverre ikke noe tegn på det...

Jeg vet ikke hvorfor, men jordmor sa til meg at det er helt normalt at utfloden endrer både konsistens, mengde og farge iløpet av svangerskapet.

Lykke til, får håper du snart får et tegn på at fødselen nærmer seg :-)

Skrevet

Aah så kjedelig da! To uker igjen så setter de igang men kunne godt tenkt meg å komme i gang av meg selv :-) Vet jeg har vært kjempeheldig og gått nesten til termin med tvillinger men nå hadde det passet så utrolig godt om de hadde kommet så nå sitter jeg og venter på vert minste tegn.. Selvom jeg ikke er av den utolmodige typen egentlig :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...