anjaslilje Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Synes dere det er greit å dra på ferie ei uke uten barn? Vi har veldig behov for det,og søsteren min og kjæresten har invitert oss med. Barna er 3 og 1.
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 ja det må vel la seg gjøre, men ville ikke gjort det i sommerferien, at det ble ferien og at barna da ikke fikk være med. selv tror jeg det hadde blitt for lenge for meg med en hel uke, men jeg er nok litt hønemor. hehe
Mom2Two Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde nok ikke dratt fra en 1-åring i 1 uker, men er ikke generelt mot det når barna blir noe større enn det. Må se an barnet, alder, den som passer, reisemål osv.
erteposen + 4 Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Det kan være en god investering for hele familien. For meg er en hel uke litt lenge siden minstemann er så liten, men det kommer jo an på hvem som har barna også.
kitty08 Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Så lenge barna er i trygge hender hos folk de kjenner: DRA OG KOS DERE!!
anjaslilje Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 Besteforelde Som er veldig engasjert i barna,og som ser de nesten daglig. Er vel mest for min egen del at jeg er litt usikker. Barna hadde nok storkost seg.
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Helt ok, forutsatt at barna blir passet av noen de kjenner og er trygge på. Kan være godt for de vokse og ikke minst kjekt for de små å ha ferie "på egenhånd". Vet at mine egne unger 1 og 2 1/2 blir veldig glade for å være hjemme hos (og overnatte hos) besteforeldrene, så jeg hadde ikke hatt noen betenkeligheter med å la dem være der ei uke. Men, jeg ville ikke latt det være den ene ferieturen i år. Jeg ville tatt det i tillegg til familieferie. Vi skal gjøre noe av det samme. Vi skal ha en familietur til sommeren (ikke utenlands da, men aktiviteter som passer ungene og borte hjemmefra) og en langweekend i London for oss voksne som skal feire 5-års bryllupsdag :-)
anjaslilje Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2010 Det blir ikke den eneste ferien nei,vi skal ta en sverigetur eller en tur til en barnapark. ala. hunderfossen/dyrepark eller lignende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå