Brillemamma Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Jeg lurer nemlig på om jeg kan være gravid... har nå gått 3-4 dager over ikm. Men jeg føler liksom på meg at mensen er på vei. Litt øm i magen og murringer i ryggen...Føler meg oppblåst.. Sånn har jeg det alltid før mensen kommer, men dette kan vel også tyde på graviditet?... Bor på et lite sted der det ikke er apotek, så kan ikke kjøpe graviditets test her. Lurer på å bestille fra billige-tester..men siden det virker som om mensen er rett rundt hjørnet, synest jeg det blir bortkastet liksom... Så, hvordan merket dere at dere var gravid? De første tegnene? Kan også legge til at jeg sover mye og føler meg trøtt og sliten hele tiden...Uff..nei, tror jeg må bestille en test jeg..
simba>>>3gutter Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 bekkeløsning! En uke før ventet mens!
Reflexia Skrevet 11. februar 2010 #3 Skrevet 11. februar 2010 hodepine som aldri gikk over.... bestill deg tester,fint å ha til senere også=) lykke til og hold oss oppdatert!
Nurknr2 Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Mistenkte noe var på gang. Tok en test to uker etter forventet mens, den var svak positiv:) det er jo som regel to uker etter mens skulle vært på plass at det vises best på testene:) Kjøp deg en pakke så er den klar til bruk;)
TBM28 er lykkelig 4barnsmamma Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 Mye kvalm, trett og mensenmurringer i ryggen og ikke minst ømme bryst...
CottenCandy♥Butterscotch Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Snodig smak i munnen var det aller første. Deretter ble jeg trøtt og slapp og hadde en rar følelse i magen
Lova80 Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Fikk spysyken som ALDRI ville gi seg................ ;-)
luva* Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 Jeg mistet lysten på kaffe, noe jeg vanligvis ikke kan leve uten. Plutselig kom jeg på, på ettermiddagen at jeg hadde glemt å stikke innom og kjøpe dagens kaffe latte. En del mat endret smak og, pluss at jeg var trøtt. Og hvilepulsen min økte. Mensmurringer og lignende er vanskelige å basere seg på siden de har en tendens til å være der uavhengig av hvorvidt man er gravid eller ei.
W29 Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 fikk veldig sterk luktesans og smakssansen endret seg, kaffe smakte ikke lengre. vært gravid før så skjønte kjapt hva som var skjedd når jeg fikk så sterk luktesans.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå