Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Ei som skriver at man har fødselsdepresjon bare fordi man ikke reagerer på at barnet gråter? Syntes det er skummelt at folk kan ta seg til å diagnotisere andre, uten å kjenne de! Det kan faktisk gi folk angst og depresjoner om de ikke har det fra før av.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det er for mange her inne som praktiserer legeyrket uten lisens.....
♥Nemi♥ Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor skal HI føle seg truffet, når hun har et godt poeng? Det er alt for mange som kommer med diagnoser på nettet. Det florerer av dem
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Hehe, det var vel jeg som skrev det tror jeg. Det var vel egentlig ment som et forslag til hva som kunne få henne til å oppføre seg på den måten hun gjør. Skjønner jo nå at jeg kanskje skrev litt dumt... Men man kan jo oppføre seg annerledes om man har fødselsdepresjon? Uansett bør dama få hjelp til å ta seg bedre av barnet sitt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå