Gå til innhold

var dette frekt av meg..?=/

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har en venninne som alltid er full i liv og litt smågær'n. hu er alltid med på festene, er aldri fullest og sånn, men liker godt å drikke vin. har også vært stoorrøyker siden vi begynte på ungdomskolen sammen..

tingen er da at (er gravid selv med nr 2.) vi hadde venninne fest for noen uker tilbake, da hun ikke drakk og ikke røyka, og spurte veldig om barnet mitt på 2 år hjemme, og om graviditeten. vanligvis har hun ikke vært den som er intressert i sånt, så når jeg er med henne, pleier jeg å unngå å snakke om det :)

jeg fikk jo selvsagt en sterk følelse av at hu var gravid, og diskuterte da dette med en annen felles venninne av oss, som også hadde registrert at dette var litt "uvanlig" (for å være henne iallefall)

hu jeg "diskuterte" det med er den andre venninna i gjengen vår som også har barn, ingen andre har. så kanskje det var en grunn til at vi la merke til det :)

nå har eg da altså spurt venninna mi om det er tilfelle at hu er gravid, og det var det!!! men hu vet ikke hvor langt osv, har bare testa positivt på 2-3 tester. så hu har da ikke fått sagt noe til familien, utenom kjæresten sin selvsagt. jeg føler meg faktisk litt frekk, her jeg sitter å vet ting som ikke engang familiene deres vet, og jeg kommer selvsagt ikke til å si noe..men angrer litt på at jeg spurte rett ut, burde jo ha venta til hu var klar å ville fortelle det selv...æsj. var det like frekt som jeg tror, eller hva syns dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tenk over neste gang du buser ut med noe som ikke er din sak.

Frekt var det vel ikke, men kanskje du er litt rett på sak, og har lært nå?

Skrevet

Hadde spurt selv jeg!.. ikke noe å tenke på det veø!

Skrevet

Syns nå ikke du var frekk i det hele tatt jeg da ....;)

Sørg nå bare for og holde det for deg selv og la henne fortelle det til familie og venner.

;)

Skrevet

vel, jeg følte ikke akkurat jeg BUSET ut med det heller da, men jo, jeg kunne jo selvsagt latt være å spør.. problemet er bare nysgjerrigheten min, dessverre. så kanskje jeg har lært nå ja :) og jeg skal selvsagt holde det for meg selv, jeg er flink å holde på hemmeligheter. det vet hu, så var vel kanskje derfor hu svarte ærlig og da, hu kunne jo bare ja jugd til meg ..

HI

Skrevet

Du er bare god til å gjette. Ikke bry deg så mye om det.

1.anonym

Skrevet

1.anonym, den er grei, er nok litt mer forsiktig neste gang :)

HI

Skrevet

Eg er litt forsiktig med å spørje, men ho la vel litt opp til det sjølv ved å plutseleg snakke om barn og graviditet. Var nok ein kalkulert risiko der, og sikkert litt spennande for henne å fortelje om det og, sidan du er gravid sjølv. Eg hadde ikkje vorte fornærma, men du får halde på løyndomen, dette er kjekkast for henne å få fortelje om sjølv når ho synes tida er inne :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...