Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Vi har nettopp begynt å kjøpt disse. Men er det mulig å dele de opp å fryse ned? Frøkena vår spiser barne noen få sjeer hver gang, så det er ganske mye igjen i glasset når det har stått i 2 døgn og vi må kaste det.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det burde gå veldig bra så lenge det fryses ned med en gang glasset er åpnet.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Noen som vet hvor jeg kan få kjøpt små beger for nedfrysing da? Hadde vært veldig greit med noen som jeg bare kan putte i vannbad, istede for å bruke fryseposer HI
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 http://www.babyshop.no/wsp/babyshop/frontend.cgi?func=frontend.show&func_id=15142&template=product_info&open=12 Ta deg en tur på babyshop e.l. Disse er for oppbevaring av brystmelk, men tror nok de gjør samme nytten
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Jeg har kjøpt begere på Babyshop, det er ikke de til brystmelk. Brother Max heter de, og du får de i små og store. Geniale saker hvertfall.
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Men dersom jenta di kun spiser få skjeer hver gang... lønner det seg ikke heller å fryse ned i isterningformer da? Så kan man jo bare ta opp så mange terninger man trenger til et måltid
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Jo, det hadde jo vært en mulighet.. Grunnen til at hun spiser kun få skjeer er fordi vi nettopp har har begynt med middagssglass, så hun trenger å venne seg til smaken. Regner med at det tar seg opp etterhvert. Men tar du bare maten å legger i en vanlig isbitform, å tar opp å tiner i vannbad når man skal gi?
Turbotrollet & Lille Sprell♂ Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 Har bare pleid å fryse fruktmos jeg da. For mini her er en racer til å spise middag Men fruktmosen har jeg bare lagt i vanlig isbitform og frosset ned. Tar opp så mange terninger jeg trenger og tiner i mikor jeg da. Men vannbad funker nok også bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå