Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsker sushi men har foreløpig holdt meg til maki. Det står på matportalen at gravide kan spise sushi, utenom tunfisk.

Noen som har valgt/velger å spise sushi? Jeg er så usikker på om jeg skal ta sjansen... Men er det snakk om å ta en sjanse når matportalen sier at det er trygt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er også utrolig glad i sushi. Men, jeg har holdt meg til tempura scampi og tempura soft shell crab etter jeg ble gravid. Jeg er ikke villig til å risikere noe som helst for at min egen lille reke skal ta skade... :)

Skrevet

Jeg er også sushi elsker! men de sier jo at all mat som vi kan spise skal være stekt eller kokt, så jeg tør ikke helt å spise.. selvom jeg har veldig lyst!

Skrevet

Jeg har spist sushi, spiste alt utenom tunfisk....

Skrevet

Jeg spiser sushi:) Sikre valg er laks og kamskjell;) Bare fortell på restauranten at du er gravid... Det gjorde jeg, og de sa de serverte til gravide hele tiden..

Skrevet

Jeg spiser også sushi, minst en gang i uka. Går til det faste stedet mitt der jeg vet de er gode på hygiene, men etter at jeg ble gravid kjøper jeg bare laks (som jo er det jeg egentlig liker best uansett.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...