Gjest Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Ja, jeg har lett litt rundt på forumet her før jeg spør Finner mye om hvordan jeg skal sette det opp, men jeg har laget ett i Exel nå som jeg er rimelig fornøyd med. Det jeg lurer på er hva som egentlig er vanlig å bruke. Vi er en familie på 3. Meg, mann og barn (10 mnd). Vi har så langt kjøpt det vi vil når vi vil og aldri hatt noe skikkelig budsjett. Det går fint nå og vi har litt å sette til side. Men vi kan ikke fortsette slik som dette, merker det plager meg å ikke vite hva pengene går til. Prøvde meg på SFO sin kalkulator og fikk dette. Utgifter til mat og drikke: 5050 Utgifter til klær og sko: 1220 Utgifter til helse og hygiene: 1460 Utgifter til lek og fritid: 1930 Utgifter til reise (kollektivt): 1100 Utgifter til spedbarnsutstyr: 590 Husholdsspesifikke utgifter pr. måned Utgifter til andre dagligvarer: 370 Utgifter til husholdningsartikler: 380 Utgifter til møbler: 370 Utgifter til telefon, mediebruk, diverse fritidsartikler: 1490 Utgifter til bil (drift og vedlikehold): 2000 Utgifter til barnehage: 0 Hvor reelle er disse tallene egentlig? Og hva går under andre dagligvarer og hva er husholdningsartikler?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå