Gjest Kira06 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Vet ikke om noen av dere er fra området Drammen/Asker, men rop gjerne ut hvis noen har tips om hvor man bør begynne på babysvømming. Jeg har utsatt det fordi jeg selv ikke føler meg så trygg i vannet, men har bestemt meg for å ikke overføre det til datteren min. Så nå er det bare å bite tennene sammen og starte. Blir veldig glad for tilbakemelding hvis noen av dere har vært på babysvømming i dette området.
EndeligGravid82 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei! Vi går på babysvømming på noe som heter blekkspruten i mjøndalen. Det ligger 15 min. utenfor Drammen i retning Kongsberg. De er kjempe flinke og det er mange fra drammen og omegn som går der! Vi er på vårt første kurs og begynte når jr. Var 3 mnd. Det går kjempe fint og er veldig moro. Et lite tips er at du har med deg noen som føler seg trygge i vannet da jenta di kan merke at du ikke er trygg og føle seg utrygg selv. Blir en liten trygghet for dere begge! Og lykke til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå