Gå til innhold

Hvordan ser de bitre Finn-åtselmarkene ut?

Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Til stadighet er det noen som må legge ut galle-flytende innlegg på anonym (åff kårs) om hvordan noen kan våge å selge ting så og så dyrt på Finn.no. Vel, både kjøper og selger står jo faktisk fritt - så hva får man ut av å tråle Finn etter ting man deretter kan hetse på et annet nettsted? Jeg undres hvordan mennesker som har det som livsoppgave egentlig ser ut? Jeg har en klar formening om at de antakelig har både utseende og personlighet rimelig nær Gollum.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror de ser ut som en gjennomsnittsskravler.

Hvis du klikker deg inn på facebookgruppen "Gi oss Drømmehagen tilbake med en gang!!" ser du bilder av dem.

Skrevet

Ju tukk de ouøørds streit æut åv maj mæufs.

Skrevet

Er man så fattig at man må selge barnetøy til blodpris på Finn, så burde man vurdet innkjøpene sine i utgangspunktet. Likevel. Er noe enig i at det er frivillig å kjøpe.

Samtidig. Har en uerfaren mor med bruktbutikk og loppemarkedskrekk blitt fortalt på disse sidene at halv pris er en grei pris på Reima, bare man kjøper det på Finn, så bør definitivt noen fortelle at det er det ikke. Og det er egentlig synd at her inne er det svært få som forteller det.

Skrevet

Aner ikke, handler bare ting på finn jeg vil ha, til den prisen jeg vil betale. Har gjort mange gode kjøp og ett som ikke var så bra, men som likevel funker fint.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...