Jorunn og den lille <3 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Syns dagene går forferdelig tregt. Er så glad for å endelig være her. Gleder meg veldig over den lille spiren i magen og samtidig forferdelig nervøs for at noe skal gå galt.. Prøvde i 1,5 år før det slo ann på inseminering på privatklinikk. Dette er første gangen for meg. Er vant til å leve et travelt liv hvor ukene forsvant før jeg visste ordet av det. Nå derimot, har like mye å gjøre men store problemer med konsentrasjonen. Svimer rundt i min egen lille babyverden:-) Andre i samme situasjon?
høstbarn:) Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er 5+1. Og allerede lei:) Det kommer til å bli et laaaaangt svangerskap. Men har bestemt oss for ikke å si det til noen, så det er på en måte det punktet jeg allerede har begynt å bygge opp en utålmodighet mot. Vi har en 3-åring fra før da:) Og jeg er kronisk syk pga forrige svangerskap. Så som sagt- det blir et laaaaaaangt svangerskap. Håper jeg kommer ut av det med helsa sånn noenlunde i behold og en skjønning til!
*Nøtta* Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Heldige du som er 5+6 allerede! Hehe! ;-) Jeg er bare 4+2 og har det på samme måte som deg,veldig engstelig for alt som kan gå galt. Håper denne følelsen gir seg litt etterhvert... at den ikke er så fremtredene iallefall.
Blå+Rosa? Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er 5+5 og syns dagene går utroooolig sent. Er veldig nervøs jeg også for at noe skal gå galt, prøver å la være å tenke så mye på det så jeg ikke skal bli helt nervevrak, men det er lettere sagt enn gjort hehe.
høstbarn:) Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Artig å se at vi er flere som er i gang med dette! Det er jo fryktelig tidlig enda. Gjorde om på nicket mitt, mammatilgodgutten er blitt til........:
Supermamm Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg er også bare 5+3, men har det litt motsatt;) Graviditeten kom som et sjokk så jeg er jammen glad jeg har god tid til å venne meg til det! Nå skal det også sies at jeg har to små fra før og full jobb så jeg synes tida flyr;) Men jeg tenker jeg blir utålmodig etterhvert;)
maritusta Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 hei hei:) jeg er også ganske tidlig i svangerskapet, fikk vite på lørdag at jeg var blitt gravid:) meg og samboeren har planlagt å gå unge nå. men jeg er sååå nervøs for at det ska gå galt, er første gang jeg er gravid og har hørt den er stoor sannsynlighet for å miste første gang vet ikke helt å langt jeg er på vei, for kjønner ikke helt den utregningen. men tror jeg ble gravid rund den 22-24 jan, skulle hatt mens på søndag. noen som vet å langt jeg er?
Gull nr2 i Okt <3 Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 Hei:) jeg er bare 4+ 3 testet positivt på søndag, hadde ikm lørdag.. så da er vel du ca 4+ 2 eller noe maritusta:D hvis du har syklus på 28 dg da:) syns det går veldig treigt og klarer nesten ikke å la være å fortelle det til vennindene mine hihi. har en datter fra før men er like spent og nervøs denne gangen..når skal man bestille time hos lege? jeg fant det ut ganske sent sist jeg var gravid, så vet ikke helt når det er vanlig å bestille time:D
maritusta Skrevet 10. februar 2010 #9 Skrevet 10. februar 2010 å så spennende:) jeg har å veldig problemer med å ikke fortelle noe til venninnene mine:) hehe jeg ringte til legen for å høre om når jeg skulle ha time, å de sa det var vanlig å ha første timen mellom uke 8 og 12. vis det ikke var noe spesielt da.
Jorunn og den lille <3 Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #10 Skrevet 11. februar 2010 Så godt å høre at vi er flere i samme situasjon her :-) I dag er jeg 6 uker på vei...så deilig å begynne på ny uke! 19 feb skal jeg på UL (7 ukers kontroll kalte de det). Jeg ble gravid med inseminering på privatklinikk og der følger de tett opp. Gleder meg!! Å jeg gleder meg til å komme gjennom 1 trimester!!!
maritusta Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 så gøy:) jeg gleder meg til jeg ska på min første UL, blir jo noen uker til å vente. jeg gleder meg å til å komme gjennom 1 trimester. er det første gang du er gravid? jeg plages mye av svimmelhet, kvalme,hodepine,trøtt og ømme pupper. men er ikke like ille hver dag, er det normalt eller kan det bety at jeg ikke er gravid lengre, noen som vet det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå