Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen med en veldig god oppskrift med litt "smak" i? Må være raskt og lettvint da det kun er til meg selv og da gidder jeg ikke å bruke så lang tid på middagen...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Stek kylling, løk og paprika i en stor stekepanne. Krydre med salt, pepper, paprika og litt chili. Hell over fløte, og la det surre et par minutter. Serveres med pasta og evt. brød.
Himmel og hav Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Stek kyllingstrimler, løk, bacon og sopp i stekepanna. Ha på litt vann og en halv terning kyllingkraft, estragon, hvitløk, pepper og fløte. Kok i 3 min. Tada - middag!
Frk Marge Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Velg ut grønnsaker med middels/hard konsistens etter smak, fx paprika, aubergine, asparges, bønner, sukkererter osv, gjerne litt sopp, løk og hvitløk. Stek kyllingfillet hel og skjer opp etterpå (da blir den ikke så tørr), bland oppskjært kylling og grønnsaker og kok inn med kokkosmelk. Helt nydelig! Ha ris til eller nyt retten som den er
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 17:41 måtte skrive ned det jeg, hehe gjett om det skal prøves ut her hjemme. Hilsen ikke-hi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå