Gå til innhold

Hva er positivt og negativt med Sandefjord?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenker mest på områdene för man kommer inn i selve Sandefjord eller hva man skal si. Krokemoa, Mosseröd, Nygård. Er det fine områder? Ser egentlig på hus rundt Tbg, men i de områdene i Sandefjord kommer det jo ut så mye fint til en overkommelig pris! Man blir litt sugen på å se etter hus der istedet, men kjenner så lite til Sandefjord..

Fortsetter under...

Skrevet

Hei !

Vi bor i krokemoa/bugården å stortrives her!

Har bodd her siden vi fløtta til sandefjord å nå holder vi å på å se etter hus å kommer ikke til å dra så langt fra dette område.

Vi har barnehage, skole, basseng,park alt innenfor 10 min gange!

Har ikke noe negativt å si, vil si det er et flott barnevenlig område og lite fyll å bråk ( iværtfall her vi bor)

Skrevet

Hm, ja, det ser virkelig barnevennlig og fint ut! Får jammen gå i tenkeboksen litt ;) Det er litt kjedelig å skulle betale nesten to mill for noe som trenger ganske mye oppussing når man i Sandefjord kan få flotte hus til samme pris som trenger betydelig mindre oppussing...

Skrevet

Negativt:

Det bor en hore som heter Lillian der...

Skrevet

Positivt: Frøydis bor der..

Annonse

Skrevet

Jeg bor på Haukerød og stortrives. Barnevennlig, skole i kort avstand, skog og mark like i nærheten. Fine parker og andre lekearealer som det går ann å gå/sykle til om man vil.

Det er lite med gangfelt her syns jeg iforhold til hvor jeg kommer fra, så det syns jeg er litt synd. Men de jobber vist med saken.

Jeg trives her som plummen i egget, og ungene storkoser seg.

Skrevet

Negativt: I Sandefjord er det et elendig ungdomsmiljø. Men det er akkurat nå, og kan jo endre seg. Mye rus, vold og gjenger.

Skrevet

Jeg har bodd 5 år i Sandefjord. Folka er vanskelig å komme inn på, de lever i sin egen lille boble. Ungdomsmiljøene er som nevnt elendige. Mye slosskamper i helgene, innbrudd i byen osv osv...

Vi valgte Tønsberg, så får det heller koste det det koster.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...