Gå til innhold

murringer / smerter på høye side ved hoftebeinet..

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har erfaring med dette? Er 5 uker på vei, og er så sinnsykt bekymret for exu.. det murrer i hele mageregionen.. men det er en annen type vondt ved hoftebeinet.. akkurat som det strekker, så først trodde jeg det var at livmora vokser og strekker på seg, men burde det ikke være vondt andre steder enn bare på en side da???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også hatt mest vondt på den ene siden, ihvertfall i begynnelsen. Tror nok det er normalt. Er snart 7 uker...

Skrevet

Slik hadde jeg det i starten også. I dag er jeg 7+2 og kjenner mindre til dette nå. Det trenger ikke være exu. Jeg har vært på UL og den sitter akkurat der den skal! :-)

Lykke til. Husk at det i forb. med exu ofte er brun spotting evt små blødninger. Blir som regel oppdaget fra uke 6.

Skrevet

Jeg har hatt det slik siden natt til søndag (er i uke 5). Trodde det var veldig kraftige menssmerter, så jeg har tatt litt ibux for det. Men plutselig tenkte jeg at jeg måtte ta en test, bare for å evt utelukke graviditet. Og jammen var jeg ikke gravid gitt! Ringte lege i dag for å høre om dette er farlig eller noe, og de ville at jeg skulle komme med en urinprøve for å se om det kunne være UVI. Det var det ikke, men legen gav meg henvisning til gyn bare for å evt utelukke svangerskap utenfor livmor. Hun trodde egentlig ikke at det var noe sånt da. Har lest på nettet at flere har hatt kraftige smerter i denne perioden også, uten at noe har vært galt.

Jeg har forresten også en type brennende smerte i magen som gjør at det kjennes ut som at jeg må veldig på do. Det kommer og går i løpet av dagen, og jeg håper virkelig at det forsvinner snart. Er skikkelig ubehagelig. Men leste noe om at det også kunne skje, derfor er jeg ikke spesielt bekymret,

Skrevet

takk for svar alle sammen!Utrolig godt å kunne få råd og oppmuntring her inne.. :)

Jeg hadde litt brunlig utflod i dag tidlig, så jeg ringte gyn og fikk komme inn med en gang.. tok ul, og der var alt som det skulle. For tidlig å se et hjerte som slår ennå, men jeg fikk bekreftet at spira sitter i livmora og ikke utenfor :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...