Gå til innhold

Jeg har vondt i magen men det er ikke mens lignende smerter,bør jeg bekymre meg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er i hele magen men spesielt øverst ved mellomgulvet kjenner det litt i hele ryggen også,det er en sånn brennende pressende smerte veldig vanskelig å forklare egentlig.

Var hos jordmor på mandag og blodtrykket og blodsukker var helt fint,urinprøve hadde jeg ikke med.

Bør jeg bekymre meg?tenker at siden blodtrykket var fint så er det ikke svangerskapsforgifting.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan være halsbrann du kjenner?

Skrevet

Er plaget med halsbrann så det er ikke det.litt vondt når jeg puster inn også,snakket med føden så skal levere urinprøve hos legen i morgen.

Skrevet

jeg var hos jordmor i dag og tok opp akkurat det samme som deg.. vondt øverst ved ribbeina og hun sendte meg til lege for å ta blodprøver tilfelle svangerskapsforgiftning.

blodtrykk osv så bra ut men hun sa at det er greit å sjekke for sikkerhetsskyld pluss at man ikke trenger å merke det på blodtrykk osv med engang,,

Skrevet

Hmm.. håper at urinen er fin. Man kan få vondt på de stedene ved stille lungebetennelse for eksempel. Føler du det er tyngre enn vanlig å puste?

Skrevet

Ja jeg håper at urinen er fin huff,nei er ikke noe tyngre å puste egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...