Agehya Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Så stolt! Festet trådene, dampet og la de på bordet for beundring.... og innså at jeg har strikket to høyrevotter......
Gjest Filifjonka Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 HAHAHA! Vet du, akkurat det samme har jeg gjort! Nå er det bare en ting å gjøre, du må strikke to venstrevotter også. Da har du plutselig to par, og kan gi bort det ene.
Ranveig R Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Fantastisk! Du HAR jo vore kjempeflink, det har berre skjedd ein liten glipp undervegs ) Du får gjere som foreslått; strikk to venstrevottar og.
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 du har nok gått i den store stygge vottefella, men du er jo bare to venstrevotter unna å ha strikket dine to første par selbuvotter. Og tenk på det, det er jo helt fantastisk du får jo to par votter til prisen av to par votter.....juhhhhu he he har gjort det samme selv!!
Agehya Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 11. februar 2010 Problemet er vel at jeg vanligvis strikker tovede ullvotter til ungene, og da er det ikke så nøye. Kommer en tommel på feil side, er det bare vri votten litt. På toppen av alt var det et skikkelig drittmønster fra garnstudio.com, så jeg gleder meg ikke akkurat til å strikke to nye.... Men, men. Har en jente som venter veldig på de nye vottene....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå