Gå til innhold

Er dettte en god ide eller litt på kanten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Saken er den: min bestevenninne skal gifte seg utpå våren og jeg skal være hennes forlover. I den anledning hører jo et utdrikningslag med syns jeg. Men hun bor langt unna her(hjemplassen vår) og har ikke mulighet til å komme hit før bryllupet pga jobb.

Men jeg syns hun fortjener en oppmerksomhet, og begynte å tenke på om det går ann å samle inn noe kr fra de som hadde blitt med i utdrikningslaget og ordnet et gavekort på en hudpleiesalong der hun bor. Tenkte da spes på manikyr for det tror jeg ikke hun prioriterer selv.

Er dette dumt?

Fortsetter under...

Skrevet

Du, det hadde i allefall jeg blitt glad for om situasjonen var sånn at jeg ikke kunne kommet hjem før bryllupet for å bli med på noe opplegg.

Kanskje kan du evn reise til henne med gaven og ta en dag utav det, eller er det langt unna og vanskelig. Du kunne jo ha gardert deg med samboern hennes og planlagt en helg.

Men om ikke, så er jo et gavekort på hudpleiesalong evn spa en kjempeflott gave. Jeg er i allefall ikke flink nok til å gjøre sånt selv, så om jeg fikk et slikt gavekort hadde jeg blitt kjempeglad.

Skrevet

Sikkert kurant det, men jeg ville forsikret meg om at det ikke ligger en forventning om at du skal arrangere utdrikningslag der hun bor.

Skrevet

Hadde blitt kjempe glad for den ordningen du tenker på jeg om jeg hadde vært den heldige. Men du kan jo også ordne med kontakt med en venninne hun har fått der hun bor nå, få litt hjelp av henne og laget til utr.lag en helg du har tid til å reise til brudens boplass. Snakk med brudgommen om navn og nr til en god venninne der hun bor nå....

Skrevet

Det går jo sikkert fint, men jeg tror de fleste bruder forventer at utdrikkningslaget blir arrangert der de bor om de ikke tar turen til hjemstedet. Sjekk at hun ikke tror det før dere samler inn penger. Jeg skal til Oslo nå i helgen for å drikke ut en venninne som skal gifte seg her i Bergen i sommer.

Annonse

Skrevet

Henger meg på de andre her jeg; hvorfor kan du ikke arrangere lag der hun bor nå? Hvorfor må lager være på hjemplassen?

Jeg har veninner fra forskjellige deler av landet og de aller flete blir drukket ut der de bor - og ikke på hjemplassen (selv om de ofte gifter seg på hjemplassen)

Du kan jo alliere deg med noen av hennes veninner på bodtedet eller hennes samboer?

Skrevet

Takk for svar alle sammen.

Jeg skal ta meg en prat med henne (eller samboern hennes) og høre nærmere va hun forventer og ikke forventer. Men kjenner jeg henne rett så blir hun minst like glad for et slikt gavekort som for et utdrikningslag.

Skrevet

Ja, det er jo du som kjenner henne og vet hva hun liker :)

Jeg hadde som sagt blitt glad for gavekort i allefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...