Gå til innhold

Har noen her erfaring med Vårveien Barnehage el Lille Ekeberg Barnehage el Ekeberg Idrettsbarnehage ?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har barn i, nylig har hatt barn i eller kjenner godt til Vårveien Barnehage på Simensbråten og/eller Lille Ekeberg Barnhage og/eller Idrettsbarnehagen på Ekeberg (i Oslo) ?

Jeg ønsker å høre om gode og dårlige erfaringer fra alle disse tre barnehagene, da det er disse som er mest aktuelle for oss. Datteren vår vil være ca 1,5 år når hun skal begynne i barnehagen.

Hvis det er noen som ikke ønsker å svare åpent her inne, er det bare å sende meg en pm altså. Eller for den saks skyld, en mail på [email protected]

På forhånd tusen takk for hjelpen !

Fortsetter under...

Jeg jobber på Nordstrand og har hørt om disse bgh. Men kan dessverre ikke hjelpe deg med nyttig info. Har selv vurdert idrettsbarnehagen, og har hørt mye positivt om vårveien. Men det er jo bare "snakk" og ingen personlige erfaringer :)

Beklager at jeg ikke kan hjelpe deg mer.

Jeg kjenner godt til Lille Ekeberg. Ser at jenta di er lita enda, såsmåbarnsavd kan jeg ikke uttale meg noe om. Men om noen år vil jeg anbefale friluftsavd på det sterkeste, spesielt den som ligger for seg selv.

Tusen takk for svar :-)

Okei. Når du sier den som ligger for seg selv, hvor ligger den egentlig ?

Jeg bor ganske nær denne barnehagen, og vet ikke helt hva jeg syns om den. Den er praktisk nært, men jeg syns ofte det virker som de voksne der ikke er så opptatt av å ta vare på barna... (da snakker vi om selve barnehagen)... Men det kan jo være jeg tar feil, det er derfor jeg gjerne vil høre erfaringer ;-)

Tusen takk for svar :-)

Snakk er også greit å få med seg. Jeg har best magefølelse for Vårveien og idrettsbarnehagen. Lille Ekeberg er jeg veldig usikker på, selv om den ligger nærmest meg. Den er praktisk nært, men jeg syns ofte det virker som de voksne der ikke er så opptatt av å ta vare på barna... Men det kan jo være jeg tar feil, det er derfor jeg gjerne vil høre erfaringer, og for den saks skyld "snakk" som du kaller det ;-)

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...