Gå til innhold

Har noen her erfaring med Vårveien Barnehage el Lille Ekeberg Barnehage el Ekeberg Idrettsbarnehage ?

Anbefalte innlegg

Er det noen her inne som har barn i, nylig har hatt barn i eller kjenner godt til Vårveien Barnehage på Simensbråten og/eller Lille Ekeberg Barnhage og/eller Idrettsbarnehagen på Ekeberg (i Oslo) ?

Jeg ønsker å høre om gode og dårlige erfaringer fra alle disse tre barnehagene, da det er disse som er mest aktuelle for oss. Datteren vår vil være ca 1,5 år når hun skal begynne i barnehagen.

Hvis det er noen som ikke ønsker å svare åpent her inne, er det bare å sende meg en pm altså. Eller for den saks skyld, en mail på [email protected]

På forhånd tusen takk for hjelpen !

Fortsetter under...

Hehehe, det er jo en erfaring det da, men ikke veldig dagsaktuell ;-)

Hyggelig at du har gode minner iallfall :-)

Jeg kjenner flere som har mye godt å si om den barnehagen, men det er for 10-15 år siden at de hadde barn der. Ting forandrer seg jo, og jeg har vel fått inntrykk av at den kanskje ikke sees på som den beste barnehagen i området nå, så da får man prøve å forhøre seg litt ;-)

Har 2 venninner med barn som går eller har gått der (Lille Ekeberg), og har ikke hørt noe negativt :) Heller ikke om Vårveien. Den er flunka ny så den trenger vel litt tid til å opprette et rykte.

Hadde jeg kunnet velge hadde jeg tatt Vårveien (satt den øverst på lista). Den ligger mye nærmere bussen, og er helt ny.

Lille Ekeberg har også en friluftsavdeling.

Tusen takk for svar.

Det var litt betryggende, det om Lille Ekeberg. Jeg bor ganske nær denne barnehagen, og vet i utgangspunktet nemlig ikke helt hva jeg syns om den. Den er så praktisk nært, men jeg syns ofte det virker som de voksne der ikke er så opptatt av å ta vare på barna... (da snakker vi om selve barnehagen)... Men det kan jo være jeg tar feil, det er derfor jeg gjerne vil høre erfaringer ;-)

Vårveien har jeg en mye bedre magefølelse for, uten at det trenger å stemme selvsagt. Irdrettsbarnehagen også, for den saks skyld. Men Vårveien ligger jo også praktisk til som du nevner, ved bussen.

Vet du hvor friluftsavdelingen til Lille Ekeberg barnehage ligger, og aldersgruppen den tar ?

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...