Gå til innhold

Til alle damer som har eller har hatt hormonspiral - Trenger innspill vær så snill

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt en i snart 1 år, og på gode dager er jeg kjempe fornøyd, lite blødning når det først kommer. Til gjengjeld er jeg så lei av å blø innimellom, vet aldri når. Selv om det er lite er det fryktelig irriterende.

Har dere det sånn?

Gikk det over?

Er det noen som bare ikke bør ha hormonspiral fordi kroppen blir lettere forvirret?

Hva er et alternativt og bra prevensjonsmiddel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg blødde de første 4,5 mnd og siden har jeg hatt tilnærnet normale mensenblødninger(litt vel lange ac. hver 3 gang. Da opp til 10 dager.

Har hatt den i snart 2 år og vet ikke om jeg vil bytte i ny når de 5 årene er over.

Skrevet

Jeg blødde også litt hver dag i flere mnd, men det er jo snart 1 år siden den ble satt inn. Hadde håpet å slippe mellomblødningene. Det kommer særlig etter mensen, og kan vare i nesten to uker. Lei av dette nå, ja.

Skrevet

jeg blødde litt "hele tiden" (alså noen dager hver uke) i ca 6mnder...men etter det hadde jeg kanskje mensen 2-4 ganger i året i 4-5 dager... hadde den i 2,5år..ble raskt gravid etter at jeg fjernet den, men kommer nok ikke til å ha hormonspiral neste gang!!!

Skrevet

Satt inn for 3 gang nå og hver gang blødd i 3-4 mnd og deretter

ingenting :-D

Me love hormonspiral.

Skrevet

Jeg blødde sammenhengende i tre mnd. Ikke mye, holdt med et truseinnlegg, men likevel, hver eneste dag!

Etter det hadde jeg ingen blødninger eller andre bivirkninger overhodet, var kjempefornøyd med det. Men jeg fikk ganske uren hud av den.

Tok den ut i august og ble gravid i september, det er jeg også veldig fornøyd med:)

Skrevet

Så flott at dere ble gravide fort, men selv har jeg to barn og er usikker på om vi vil ønske flere senere.

Noen som har hatt mye mellom blødninget da?

HI

Gjest Detverkeribakhodet
Skrevet

jeg blødde konstant i 5 mnd, og så ga det seg i 3-4 uker, og så begynte jeg å blø igjen. da tok jeg den ut.... skal ikke ha det igjen. var veldig fornøyd med p-ring..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...