Gå til innhold

Vurderer å bytte alle måltider med nutrilett shake?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Sauen og ungene

Ville nok heller prøvd noe annet, ellers kommer du vel til å sulte ihjel.

Anbefaler lavkarbo. Du kommer ikke til å være sulten en dag (enkelte matvarer kan du spise så mye du vil av) og du går (nesten) garantert ned i vekt om du gjør det riktig. Sjekk lavkarbo.no

10- 15 kg på 2-3 uker?

Det hørtes ikke bra ut!

Hadde jeg vært deg ville jeg ha gjort en livsstilsendring med gode, sunne måltider og trim.

Meld deg inn i Grete Roede, der får du kosthold/treningsråd og samtidig velger du en sunn måte for vektnedgang, shaker er IKKE veien!

Ps: En venninne av meg har gått ned 64 kg på denne måten men har brukt en god stund på det....

Lykke til

Gjest Sauen og ungene

Og som dronningen sier, du bør bruke litt tid på det. max 1 kg i uka. Hvis du ikke vil lide av næringsmangel med de sykdommer som følger med, evt legge på deg alt igjen bare du spiser en skive...

Takker for tips :)

Jeg har til nå erstattet frokost og kvelds med nutrilett og spist lavkarbo til lunsj og middag. Men har prøvd tre uker, uten å gå ned.

Så nå vil jeg prøve dette og se. Tenker ikke å gå ned 10 kg på 2 uker. Men forhåpentligvis hvertfall 3 kg..

Vet ikke hva annet jeg skal prøve. Er livredd for å gå opp i vekt

Annonse

Gjest Sauen og ungene

Du kan ikke kombinere lavkalori og lavkarbo.

På en lavkarbodiett må du redusere karbohydratene ganske kraftig, og når du drikker nutrilett går vinninga opp i spinninga fordi det er for mye karber i det.

Du vil heller ikke få noe lavkalorieffekt siden lavkarbomat ofte inkluderer endel fett, som gir mye kalorier.

Du må nok velge en av dem for å få noe resultat=)

Jeg håper ikke du er gravid??

Jeg tror uansett at det alltid er bedre å slanke seg gjennom et sunt kosthold og trening. Regner med at du har prøvd alle triksene i boka, men det som virkelig funker for meg er å ikke spise sent på kvelden. Siste måltid kl 1800 og ingen snacking etterpå.

Jeg ville ikke under noen omstendighet byttet ut all mat med et slankeprodukt. Hvis du vil shake-slanke deg så ville jeg lagd smothy og shake selv.

Neida, er ikke gravid.. Huff, nå ble jeg ennå mer usikker her.

Har ikke spist brød, pasta, ris eller poteter på 3 uker. Trodde det skulle gi veldig utslag på vekten. + det å bytte et par måltider med shake,,,

Skal man gå på nutrilett shake bør man bytte ut alle måltid, da sultfølelsen blir trigget av fast føde.

En bør ikke gå på det i mer enn 3 uker, men da har en fått en kick.start på vektreduksjonen, og kan fortsette med en mer langsiktig metode.

Ja er det jeg har skjønt. Og siden svigerinnen min har hatt så god effekt av dette, så kanskje jeg har det også? det er vel garantert at man går ned i vekt når man kun spiser 550 kalorier daglig?? Og trener litt i tillegg..

Har du prøvd dette?

Ja, gikk på det i en uke for å passe inn i en kjole som hadde blitt for liten, skulle i bryllup (med suksess).

En bør ikke trene hardt på 550kcal, kun lett mosjon som gåturer.

Pass på å få i deg nok drikke.

Det har garantert effekt, så lenge du ikke sprekker. Men mange går opp igjen i ettertid, da denne kuren ikke har noen "læringseffekt" i forhold til livsstilsendring. Så en må være bevisst på hva man gjør etter kuren. Som jeg foreslo, begynn med en langsiktig strategi etter kuren.

Annonse

Takk for svar :-)

Kan jeg spørre hvor mye du gikk ned på den uken??

Ja, har vel egentlig skjønt at man kanskje bare bør drikke shake, for merker jeg blir mer sulten når jeg spiser annet i tillegg...

Får prøve dette et par uker da.. Håååper jeg klarer det..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...