Cat&Gullungene Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 ..og den var på 13000 IU da jeg var 5+5 på vei (en uke siden jeg tok den imorgen)... Er ikke det ganske høyt? Etter å ha lest noen tabeller her på nettet har jeg forstått at det er innenfor normalen, men virker som det er i det øvre sjiktet. Men jeg er ikke så god på å lese sånne tabeller ;-) Noen som har peil, eller noe å sammenlikne med? Sitter og ser på gamle papirer og tror jeg hadde ca 7500 IU da jeg var omtrent like langt med veslejenta. 13 000 er jo det dobbelte!! Er litt ekstra spent siden jeg brukte Pergo for å bli gravid denne gangen, og det øker jo sjansen for flerlinger ;-) (veslejenta kom på natulig måte)
Cat&Gullungene Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #2 Skrevet 10. februar 2010 ...jeg dytter litt jeg ;-)
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Det er et flott nivå! Jeg hadde 18000 6+0 og 35412 6+3 og gyn spøkte oim femlinger!!!!! Jeg gikk også på pergo. Men her inne er det 1 liten rakkerunge som spretter rundt:) Lykke til da! Skal du ha UL?
WPW Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Ser at det er mange som måler dette.. Er det vanlig, og hva er grunnen til at man gjør det? Jeg har hørt at man har høyere nivå hvis man bærer på et jentefoster eller tvillinger...
Lykkeli & gla ♥ jentene mine ♥ Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 her feks; http://betabase.info/showBasicChart.php?type=Single de har tilsvarende tabell for flerlingesvangerskap også
Cat&Gullungene Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 Maddemor: takk for svar. Jeg skal ha tidlig UL om akkurat 1 uke, da vil jeg være nesten 8 uker på vei. Gleder meg masse. Det blir vanvittig spennende. Helt ærlig håper jeg vel at det bare er en der inne, men bare alt er ok og ungen/e er frisk/e spiller det til syvende og sist ingen rolle ;-) HCG tabeller finnes det flust av her på netter, bare til å google opp. Jeg skrev hsg nivå tabeller, og fikk side opp og side ned til svar ;-) Ingen spesiell grunn til at jeg tok HCG prøven egentlig. Var hos legen for å få 20 % sykemelding og spurte om han kunne ta en slik prøve siden jeg var litt bekymret (egentlig uten grunn) og at jeg hadde gått på pergo. I tillegg tok jeg slike prøver 2-3 ganger ved første svangerskap fordi jeg bodde i Italia og der gjøres dette rutinemessig av alle. Og i en slik spesiell situasjon vil man jo helst gjøre som man er vant med ;-)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå