Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 okey.. så, jeg hadde en abort for ca 2 månder siden.. hadde menstruasjon forige uke (får vel legge med at jeg av og til kan "slippe" to egg) fikk mensen lignene blødninger i går igjen, etter to dager opphold.. så stoppet det igjen, før det kom noe i dag igjen.. det er bare friskt blod.. men det er ganske så lite pr gang.. kan dette være feste blødninger? eller er det bare syklusen som helt plutserlig er ute av balanse.. får vel legge med at første syklusen min var helt normal.. har ingen følelse som sier "nå er jeg gravid", enda vi er prøvere igjen (2 månde på rad nå)... tenker liksom at det kan ta noen månder før kroppen min er klar for det igjen...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hva er dette tullet med "festeblødning"???? Har mange barn, men har aldri opplevd noe sånt. Heller ikke venninnene mine har vært borti dette begrepet noe annet sted enn her inne. Akkurat som "maserier", et forumbegrep her inne.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 bare hør med jordmor/lege, festeblødninger kan oppstå... er ikke altid livmora er "i form" til jobben, så den blir sart (lettere irritert/sår) til HI, det kan hende det kan være festeblødning.. men kan også være syklusen som er noe tullete etter abort, enda det har vært normal syklus i mellom... må nesten bare vente til ventet mens for å finne ut av det ;-) lykke til hilsen jordmor i utdanning
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Jeg hadde festeblødning, så det er ikke tull. Jeg googlet "gravid + mens" og fikk opp festeblødning, og da skjønte jeg hva den mensen som det ikke ble noe av egentlig var for noe.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 HI her.. ikke vet jeg... har bare vært gravid en gang, og da hadde jeg ikke noe slikt, men.. har hørt om en del som har hatt det... så er like greit å forhøre seg ;-) til "jordmor i utdanning": takk.. ja, jeg må jo nesten bare det.. kan bli litt lang månde da tror jeg.. hehe.. men, er vel bare sykluen som fortsatt er rar ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå