Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Argh, hater homofober, nesten begynt å tenkte om det er rett av meg som er sammen med en jente og få barn. Blir faktisk litt usikker. Elsker jenta mi og vil veldig gjerne ha barn med henne. Men er altfor mye inne på temaer som barnet trenger en far og barnet trenger et A4 liv bla bla bla. Men faen hvorfor kan vi ikke få barn naturlig? hvorfor kan det ikke være naturlig at to jenter får barn sammmen?! Hvorfor må folk glane???!!! Depper noe veldig her... Og har heller ingen lesbiske venninner eller noen jeg kan prate om dette med.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her er min mening på dette området...

Vi bor i et land som har lover og regler for det meste. Hvor gammel du skal være for å gjøre ditt og datt, hva slags kurs og prøver du må greie for å kjøre bil og gå på skole og alt mulig. Alt det er selvfølgelig både bra og nødvendig. Men når det gjelder det å få barn, så er faktisk det eneste man trenger å være en med guttetiss og en med jentetiss som er kåte nok til å pule (unnskyld at jeg sier det så stygt, men det er jo sant, om enn satt på spissen) så kan barnet allerede være underveis. Det uskyldige barnet trenger ikke være planlagt, ønsket, eller lagd av to mennesker som i det hele tatt bryr seg om hverandre. En ganske stusselig plattform å starte livet fra.

Jeg synes du bør legge vekk de tankene du føler deg presset av fra alle kanter om at barnet trenger en far, barnet har det best i et A4 liv osv. Hva er bedre enn at barnet bringes til verden av to voksne som virkelig ønsker seg barn og vil gi det all sin kjærlighet? Selv om barnet ikke får et A4-liv i manges øyne så vil det være livet slik han/hun er vant til at det skal være. Etter hvert blir barnet større og stiller spørsmål, og da må man bare svare etter beste evne, tilpasset barnets alder. At barnet trenger en far, hva da med alle aleneforeldre som finnes i Norge? Dessuten er det helt sikkert menn i din familie som også vil være med og påvirke barnets liv, onkler osv.

For øvrig må jeg også nevne at du og dama di er jo tross alt heldige, det er noe enklere for dere å ordne dette, enn det er for de mannlige homofile par i vårt land som virkelig ønsker seg barn, men ikke har muligheten til å bære det fram.

Slapp av og ikke bekymre deg så mye for hva andre mener. Det er dere som skaper fremtiden og livet for barna deres. Tenk så mye positivt dere har å gi. At folk glaner får jeg ikke gjort noe med. Personlig er jeg heterofil, men har en sju år gammel jente med min eksmann som fant ut at han var homofil da jeg gikk gravid. Han er gift igjen nå med en kjempefin gutt og jenta vår er mye hos pappa'n og stepappa'n sin. Folk glaner sikkert, men det har ikke vært noen problemer for henne i tilknytning dette enda i hvert fall. Noen spørsmål og funderinger i ny og ne, men ikke noe som ikke et par fornuftige foreldre kan svare på. Lykke til videre!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...