Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Har ikke peiling på hva jeg vil drive med? Er det mange her som gjør akuratt det du har lyst til. Skjønner ikke hva som er galt med meg som ikke finner ut hva jeg vil.
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det er helt normalt:) Jeg er 30 og vet fortsatt ikke hva jeg skal gjøre når jeg blir stor. Det viktigste er at du gjør noe mens du prøver å finne ut hva du vil. Se på hva du har gjort og hva du kan. Har du hatt mest kontorjobber, sjåførjobber, lager, har du ikke hatt jobb før? Hva slags skolegang har du? har du videregående? Hvis ikke kan jeg på det varmeste anbefale å ta generell studiekompetanse mens du tenker på hva du vil. Kanskje du vil gå mer på skole, ta noen kurs og videreutvikle deg innenfor det du har jobbet med før? Selv tok jeg generell studiekompetanse mens jeg jobbet, deretter gikk jeg advokatsekretærlinja, og fant ut at jeg ikke trivdes som advokatsekretær, men likte regnskapsoppgavene jeg fikk mens jeg jobbet som det:) Er ikke noe krav at du skal ha fremtiden din staket ut fra du er ferdig på videregående, så kjedelig å vite alt du skal før du skal det da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå