..snøklokke.. Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Hva tenker dere da? Skyggestrekt eller ordentlig strek? Den ble tatt i morges, og kom etter 5 minutter på disse billig-testene. Den var meget, meget svak, men likevel synlig.
bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 samme som mine var. også billig tester. 2 første dagene var streken slik. Så ble den sterk og kom raskere og raskere. :-D ser ut til at du har en fastelavensbolle i ovnen.. ;P Gratulerer!
..snøklokke.. Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Åh, det hørtes betryggende ut! Takk:) Tenkte prøve å vente et par dager til, og ta en test om morningen da.. På hvilken dag ble dine litt sterkere, og mer "sikre"?
bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 3 dagen om jeg husker riktig. også kom den sterke streken bare raskere og raskere i løpet av uka. Hadde så mange tester jeg kunne brukle så testa hver dag..;P
..snøklokke.. Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Hehe, jeg har også mange igjen. Så blir nok til at jeg sjekker i morgen tidlig igjen. Takk for svar! Godt å høre at dette er flere som opplever.
høstbarn:) Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Du vet du hva? Jeg testet positivt for en uke siden, en mikroskopisk skygge av en strek. Men fordi jeg var lettere forvirra og fjern klarte jeg å putte oppi en eggløsningstest først. Og den ga utslag som bare det. Derfor ble jeg sikker på at jeg var gravid:) (Etter å ha brukt begge testene, og fått en skygge på gravidtesten). Nå viser gravidtesten at jeg er det.....
Sannellerslik? Skrevet 10. februar 2010 #8 Skrevet 10. februar 2010 hehe, akkurat samme som meg;) Jeg tok en test for 2 dager siden, og den var veeeeldig svaaaak! Tok dagen etter på morgenurinen, og den var også veldig svak, men ikke fullt så svak som dagen før. Tok igjen idag, og den var enda litt sterkere:P Men fortsatt litt svak da... Men nå vet jeg att jeg er gravid! For nå er den omtrent like "sterk" som da jeg ble gravid forrige gang:) Og da ble den også bare sterkere og sterkere for hver dag=) har du noen symp? Jeg kjenner ingenting, utenom såre bryst....
..snøklokke.. Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #9 Skrevet 10. februar 2010 Oh, nå ble jeg kjempeglad for så mange svar:) Ja, jeg har symptomer, men de er jo så like tr at det like godt kan være hu og! Mensmurringer som kommer og går, og brystene beg bli såre.. Idag har jeg også beg å kjenne en sån "hoven" følelse helt nederst i magen, klarer ikke å si det på en annen måte. I tillegg har jeg siste nettene begynt å tisse en gang. Det gjør jeg ellers ikke.. Så ja, jeg har jo et håp- og er meget spent på ny test:-)
Sannellerslik? Skrevet 10. februar 2010 #10 Skrevet 10. februar 2010 spennende! =) Jeg er nok ganske sikker på att du er gravid!;-)) si i fra når du har testet igjen da!:-D lykke til!
..snøklokke.. Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #11 Skrevet 11. februar 2010 Det viser seg at jeg faktisk ER gravid:) I morges testet jeg m biligtest igjen, og da kunne jeg ikke se noenting. Fikk helt noia, og ble kjempeirritert. Har idag vært hos gynekolog og tatt test der som viste seg være positiv:) UL viste ikke mye, men alt ser fint ut av hva hun kunne se så tidlig som det er. Så da tror og håper jeg at jeg blir værende her et tag! :-)
..snøklokke.. Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #13 Skrevet 11. februar 2010 Takk:) Jeg er så glad, men litt sjokkert og, trodde ikke det gikk ann. har slurvet bittelitt med p-piller, og svopp så ble jeg gravid. Da skal vi bli 3-barnsforeldre, og jeg har et lite håp om jente siden vi har to guttaboys fra før:)
Sannellerslik? Skrevet 11. februar 2010 #14 Skrevet 11. februar 2010 oi, da er du fruktbar ja! ;D *krysser fingrene* for jente denne gangen da:-))
*Nøtta* Skrevet 11. februar 2010 #15 Skrevet 11. februar 2010 Gratulerer med en herlig slurve"feil" da! :-D
..snøklokke.. Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #16 Skrevet 11. februar 2010 Furktbar ja, har brukt pergotime mine tidligere sv skal pga manglende el.. Det var jammen ikke problem nå gitt. Men gleder meg masse, og håper at far kommer fort etter. Dette ble et sjokk på han, siden vi ikke hadde forestilt oss at en ev nr 3 skulle komme så raskt på banen! Men regner med at det kommer seg i løpet av de neste 8 månedene:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå