Gå til innhold

noen med noen gode råd anngående å få en 1, 5 åring til å sove hele natta??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi har sovet hele natten,hele sitt liv fra hun ble født,inntil for et par mnd siden. hun legger seg bestandig uten problem halv åtte. kan faktisk sove hele natten plutselig, men begynner å bli lenge mellom hver gang. hun våkner på natta, men aldri til samme tider. noen ganger våkner hun allerede i ti elvetiden, noen ganger i ett totiden, noen ganger i firetiden, å noen ganger i 6 tiden. å noen ganger faktisk til alle disse tider.

hun sovner av å til av seg selv uten at vi er inne hos henne.

ikke er hun sint, hun surker mest, har smokken sin, men sover urolig virker det som. har lurt på om hun reagerer på noe, har testet henne for melk, ,sukker å sånn, men ingen forandring. har lagt henne tidligere å senere,ingen forandring.

lurer så på hvorfor hun våkner. å jeg vil gjerne ha ei heil natts søvn!

noen som kan hjelpe?

skal snakke med helsesøster i morgen, hadde ikke tid idag. derfor spør jeg her inne i mens...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja jeg har lurt på det også, men kan jo ikke akkurat gi henne mat på natta... hun er riktinok småspist på kveldene... men prøver å gi henne en kvelds hun liker slik at jeg vet hun er mett når hun legger seg. men merker ingen forskjell på soving om hun har spist lite eller mye:/

har prøvd å kutte ut soving på dagen(sover ca 1 time) å har prøvd å la henne sove mindre. uten resultat...

Skrevet

Jeg gir gutten min en flaske med välling før leggetid, å han sover 8 til 8-9tiden. Har prøvd å slutte med vällingen men da blir nattesøvnen urolig..

Skrevet

drømmer kan vekke

tenner

Skrevet

ja har tenkt på drømmer å tenner.... eneste jeg kan forklare det med... men det har vart så lenge...

hmm,velling,tror ikke hun vil ha det... pleier å gi henne en flaske melk etter at hun har spist brødskive.ikke bestandig hun spiser så mye brødskive da...kanskje jeg skulle prøve med grøt... men er det grøt for "store" unger. hun er jo 20 mnd nå. blir 2 i juni.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...