3 gullskatter Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 en nyyydelig helg er i vente. Hele familien skal på fjellet, og jeg vil være med på moroa.. Men selvfølgelig vil jeg ikke utsettebabyen for noen fare. Så her er saken. Noen som vet om det er farlig å gå på ski?? Jeg har ingen bekkenplager eller noen andre former for vondter ennå. Jeg er meget sikker på ski, dvs at jeg ikke kommer til å falle.( skal bare gå på flaten) Jeg har to barn på 4 og 2 år, så det blir ikke akkurat den største utfordringen... Jeg er 32 uker i morgen:) Så vil jeg ogsålegge til at jeg gikk på ski i romjulen og det gikk fin fint det. Men nå er jeg kommer noe lenger i svangerskapet...
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Å gå på ski er veldig fin trening for gravide, jormora mi anbefalte det:) Jeg får bekkensmerter av bakglatte ski selv om jeg egentlig ikke har bekkenproblemer, men normalt går det fint:) Jeg står mye på ski for tiden. Så lenge du ikke faller er det ikke noe problem. Jeg ville ikke sjanset på å stå ned lange bratte bakker, men så er jeg ikke veldig stø på ski selv. Dette er første vinteren jeg har gjort det mer enn fire ganger faktisk, men nå er jeg helt hekta.
SpongeBob Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Stort oppslag på nettet om skigåing og graviditet i dag - var det ikke på gravid-sidene på klikk.no/foreldre, tro? Kos deg!
3 gullskatter Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 så morro. gleder meg allerede skal se etter artikkelen på klikk..
SpongeBob Skrevet 11. februar 2010 #5 Skrevet 11. februar 2010 http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/svangerskapet/sunnhet/article538932.ece Der var'n!
Helverine Skrevet 11. februar 2010 #6 Skrevet 11. februar 2010 Klart det ikke er farlig, så lenge du ikke setter utfor de bratteste bakkene og faller og slår magen ;o) Kos deg på tur
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå