*septemberbaby* Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 den siste uken har jeg slete enormt mye med kvalme og er helt utmattet å trøtt.. sliten i kroppen bare jeg reiser meg.. føler ut som noen har tappet ut all energi. jeg forsto igår når jeg sto på jobb at dette ikke går lengre så fikk meg en legetime idag. Vikaren til fastlegen min, en sur gammel mann nektet meg omtrent sykemelding når jeg satt og fortalte hvordan jeg har hatt det å at jeg klarer ikke stå på jobb når jeg er i slik dålrig form. ( jobber 50% på en klesbutikk, men 50% student) fikk bare krasse svar tilbake at graviditet er ikke en sykdom og man sykemelder vanligvis ikke gravide i uke 8, for det er først senere at vi blir virkelig dålrige. jeg satt der med klumpen i halsen og tårene presset på og jeg forklarte på nytt så godt jeg kan at jeg vet ikke hva jeg skal gjøre når formen er slik.... tilslutt gidde han meg 1 uke sykemelding, og forelso at den uken burde jeg tenke nøye gjennom hva jeg ville gjøre med dette og blablabla... så skal opp om en uke, da er forhåpentligvis fastlegen min der... Off ble helt fortvilet av hele greiene og utroli deppa..... andre som har opplevd dette??
bringebærsnipp Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 guri land og rike... han var jo helt bak mål! Håper fastlegen din er tilbake neste uke! Da syns jeg du burde fortelle hvordan du ble behandla. Det er grusomt å sitte hos legen og ikke bli trodd, desverre skjer slikt så altfor ofte. :/ opplevd det altfor mye selv da jeg har vært mye dårlig før og symptomene ikke "hang sammen" i følge fastlegen. Måtte til privat klinikk til slutt for å få hjelp og bli trodd. burde ikke være slik! Da hadde det desverre gått veldig langt og, så brukte lengre tid på å bli frisk...:S Så: ikke finn deg i det! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå