Gå til innhold

Kan du fortelle meg om dine tidligste tegn??

Anbefalte innlegg

Skrevet

noen som har kjent at de har vært gravide bare 22 dager etter siste mens? Jeg har 33 dager lang syklus, og blir gal av å vente!! -Skal ikke ha tantebesøk før 21 februar... :(

Jeg føler meg så annerledes på en måte, men tenker at det er for tidlig å kjenne symptomer(?)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det går... Jeg vet at i løpet av de to årene jeg prøvde å bli gravid kjente jeg meg annerledes hver måned - hvis man kjenner godt nok etter er det alltid noe, og til slutt får man rett...

Skrevet

Takk for svar!- ja, det er det som er... Jeg tenker at jeg sikkert kjenner veldig godt etter... ;)

Skrevet

Ja, og selvfølgelig kan du ha rett - det er bare det at man blir så veldig, veldig skuffet hvis det ikke stemmer :-(

Skrevet

Jeg har hatt mensmurringer fra ca. 7 dager etter EL/før IKM hver gang jeg har vært gravid. Har da testet svakt positivt 4 dager før IKM.

Skrevet

Du har helt rett :)

jeg burde nok helst "glemme" dette babystyret i et par uker, og så huske det igjen rundt IKM, men dét er ikke lett!

Skrevet

Takk for svar! Ok, så det kan hende at dette rare murreriet er et eller annet altså.. Egentlig er vel følelsen litt stram på en måte(?)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...