Gå til innhold

noen som har vært på madame tussauds i london og si sånn ca hvor lang tid man bør beregne der??

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må beregne minst 1-1,5t i kø, og kanskje en time inni selve madame tussauds. Totalt overvurdert greie, så jeg skal aldri inn der igjen:)

Skrevet

Enig med annie 14.20. Totalt overvurdert greie.. Tror vi sto lengre i kø, enn vi var inne. Du bør nok beregne 1-2timer i kø, og 1-2timer inne i selve greia..

Altså, det er jo gøy å løpe rundt å se alle dukkene, men det er jo så masse folk der, og den lange køen ødelegger ganske mye. Hadde jeg hatt småbarn når jeg var der, så hadde jeg aldri gjort det. Er mye å se på, men køen ødelegger alt.

Skrevet

Totalt overburdert, ville heller brukt tiden på noe annet. Jeg har vært der to ganger (andre gangen fordi noen andre bare MÅTTE dit).

Det er SÅ mye annet bra å bruke tiden på i London. Mme Tussauds er dyrt, dårlig og masse køståing.

Skrevet

Dyrt og dårlig, dropp hele greia.

Skrevet

Jeg var der nå nettopp, på en tirsdag ca kl 11. Og det var null kø!! Ikke så utrolig mye folk heller. Vi hadde god mulighet til å fotografere oss sammen med de dukkene vi ville uten å måte vente mye. Ingen kø innvendig heller. Vi brukte vel 1,5 time der inne tror jeg. Jeg likte det :)

Men jeg kan godt tenke meg at det er mas mas mas om det er masse folk der!! Og da er det ingen vits. Vi tenkte oss dit på søndagen først, men da var det kjempelang kø, så vi droppet det.

Jeg tror det handler mye om å velge rett tidspunkt. Vi bodde på et hotell ikke så langt unna. Så vi spiste bare frokost før vi gikk rett dit.

Åhhh jeg har så lyst til å dra tilbake til London!! :)

Skrevet

Jeg var der også tidlig på dagen, og ingen/liten kø. Storkoste meg:):) Var der kanskje i 1,5 time sånn ca.

Skrevet

Jeg husker faen ikke om jeg har vært der eller ikke. Er det sykt, eller?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...