Gå til innhold

Er invitert til bryllup. Har veldig problemer med finstas.

Anbefalte innlegg

Skrevet

En god venninne av meg skal gifte seg. Det vil jeg ikke gå glipp av for all verden. Problemet er det å pynte meg.

Jeg er liten og tynn. Sliter veldig med å finne noe fint som passer. Har lagt på meg litt etter fødsel, men ikke nok. Bruker str. 36 i sko, men siden føttene mine er så smale...så glipper skoene hele tiden når jeg går.

Noen som har gode tips og råd?

Vet at dette er ikke all verdens problem, men det er for meg.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjolen kan du jo få lagt opp?

Sko der har jeg ikke mange tips. Du kan prøve med en gele såle? Kanskje det blir bedre da!

Skrevet

Nå er det jo moderne med finsko med remmer som går oppover ankelen, så sånne burde vel kunne sitte bra.

Skrevet

Er mange fine skobutikker på nettet fra usa, der man kan få fine sko i str 36.. :) Tror den ene siden heter www.gojane.com. Ellers så finner du de etter litt googling.

Når det gjelder kjole, så er det jo mulig å kontakte en kjolebutikk. Og få en formsydd.. Dette vil jo da koste, men igjen, så vil du kanskje ha den en stund, og da kan du jo bruke den senere i dåper, brylluper, litt finere tilstelninger.

Ellers så vet jeg om en amerikansk side på nettet.. (lurer på om det er den samme som isted) der de selger kjoler til formal-ball og slikt. Og om du måler deg etter tabellen dems, så kan du få nøyaktig en kjole som passer seg. Husker ikke helt hva siden heter.

Skrevet

Det med sko med remmer, funker veldig dårlig. Hos meg så faller disse ned hele tiden, for skoene sitter ikke bra på føttene mine. remmene holder ikke skoene på plass. Har veldig store problemer med sko.

Men kan prøve de silikongreien.

Takk for gode tips.

HI.

Skrevet

Franske og italienske merker er ofte mindre i str og lagd for nette damer som deg ( shoppingtur til Paris ?). Der er det også lettere å finne sko i små str som ikke har blinkesåler og mikke mus på seg ( jeg har også små føtter).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...