Gå til innhold

Reaksjon på 3mnd.vaksine?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta vår fikk denne vaksinen forrige torsdag. Hun har siden da vært sutrete,hatt veldig uregelmessig avføring, og ikke kunne ligge for seg selv uten å hylskrike. Hun har også gulpet endel denne uka, noe hun ikke har gjort på lenge.

Noen fler som har opplevd samme eller lignende reaksjoner hos sine små?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg vet ikke om det er tilfeldig, men lillemann har også vært sutrete etter vaksinen (tok den for to uker siden), spesielt på kvelden. I tillegg spiser han veldig lite nå, også etter vaksinen... Kan jo være tilfeldig, men jeg har tenkt på om det kan være slik at vaksinen har så lange ettervirkninger..

Skrevet

Dere er vel ikke så naive at dere tror at å vaksine er 100% problemfritt? Biviknnger kan skje. Korte og langsiktige. TIl og med på helsestasjonen innrømmer de jo dette.

Sett dere litt inn i 3-mndrs sprøten. Den er kontroversiell.

Dersom dere leser litt utover FHIbrosjyren om vaksiner vil dere se at birivkninger/skader kan opptre flere år etterpå. Å vente den obligatoriske halvtimen på helsestasjonen gir en falsk trygghet. Sannsynligvis vil problemene gå over helt av seg selv uten tydelige mén.

Men - dette er et enten vi liker d eller ikke et sjokkinngrep på barnets eget immunforsvar - som kroppen må bearbeide.

Hva vet vi egentlig om bivrikninger / senskader etter et år, ti år, 25 år etter vaksinen er satt. Trigger f. eks vaksineringen allergier og andre autoimmune sykdommer på sikt? Det er ikke smådoser vi gir våre babyer første årene av deres liv - og det for mange - uten å mukke...

Sett dere litt inn i hva vaksiner faktisk innebærer.

Tenk gjennom om dere virkelig vil vaksinere etter "programmet" etter disse bivirkningene dere nå opplever. Jeg ville tenkt meg grundig om..

Skrevet

Anbefaler at dere setter dere inn i hva vaksinasjon virkelig er.

Fakta er at vaksiner er direkte angrep på immunforsvaret, enten vi forsvarer det eller ei. Skulle bare mangle at ikke barna reagerer på behandlingen. Noen sterkere enn andre. Noen vil i flere år preges av bivirkninger.

• 3 uker senere...
Skrevet

ja, jeg tipper vaksinebivirkninger, det er temmelig vanelig, har to unger ingen har fått en enste vaksine og skal aldri få det, til det vet jeg for mye.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...