Gå til innhold

Hva kan babyene deres på 6 måneder?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

ikke så masse... han ruller rundt, smiler og ler... regner med han er helt normal;)

Skrevet

Ruller rundt og rundt, er over hele leiligheten, smiler og ler, babler, banker med lekene i gulvet, løfter seg opp i krabbestilling, men krabber ikke.

Skrevet

Hun er akkurat 6 mnd i dag, og ruller, smiler, ler, babler konstant og aker seg bakover på rygg. For øyeblikket ligger hun på magen på gulvet og forsøker å komme seg opp i krabbestilling, men tror nok hun må øve noen dager til før hun lykkes :)

Annonse

Skrevet

Prinsessen blir seks måneder på tirsdag. Hun smiler, er og ruller. Hun skyver seg bortover gulvet (veldig sakte) ved å løfte rompa opp og spenne fra. Hun er også nære ved å sitte!

Skrevet

Min blir 6 mnd om noen dager, og hun er nok ganske tidlig ute. Hun ruller, åler seg fram i stor fart, gynger på alle fire, om jeg en sjelden gang setter henne opp blir hun sittende, hun putter smokken i munnen selv, snur og vender på leker, bytter leker fra en hånd til den andre, smiler, ler, flørter ved å legge hode på skakke, smile, snu seg bort og tilbake osv når hun møter andre mennesker, viser at hun kjenner igjen sanger ved at hun ser forventningsfull ut før gøye steder i sangene, snur seg etter enkelte personer når navn blir nevnt, strekker armene opp og lager "mam-ma-ma" lyd når hun vil bli løftet opp... Var det jeg kom på nå. Føles egentlig som å ha en baby på 7-8 mnd i hus, ikke en på snart 6 mnd :-)

Skrevet

Min 6 mnd baby går tur med vogna si selv, hun tar seg ofte en tur ut alene også. På butikken og handler med handlelapp og lua på snei.

Vi har sånn regulerbart håndtak på barnevogna ;)

Skrevet

Så dersom man har babyer som er tidlig ute er det ikke lov å svare på innlegg fordi man da blir latterliggjort? Ok, kjekt å vite...

Skrevet

abalvabamededfibirebabarn: Hvem har sagt det? Synes ikke din 6 mnd er så veldig tidlig ute sånn du beskriver. Har en selv på 6 mnd som gjør omtrent akkurat de samme tingene. Jeg hadde faktisk ikke lest ditt innlegg. Innlegget mitt var rettet mot all sammenlikningen som er her inne, synes det er så tull å sammenlikne barn. De utvikler seg i så forskjellig tempo ;)

Skrevet

Hvorfor bruker du da tid på å gå inn på denne tråden å svare? Det er da ingen på denne tråden som er interessert i å lese om dine meninger. Vi som skriver på denne tråden skriver fordi vi har lyst til å se sammenligne våre barn med jevngamle. Hvis du misliker at folk er inne sammenligner (noe du i prinsippet ikke har noe med), så får du lage din egen tråd!

Skrevet

Min gjør også det samme som din abalvabamededfibirebabarn ;)

Trodde det var normal utvikling jeg? Men da er altså snuppa mi tidlig ute da..

Annonse

Skrevet

Tja, det er vel ikke riktig å vurdere normalen ut i fra de ti innleggende som er på denne tråden. Hvis du lurer, så kan helsestasjonen sikkert gi deg svaret. De har jo et svært godt sammenligningsgrunnlag:)

Skrevet

09:25 SKAFF DEG ETT LIV.

Slike som deg som lager dårlig miljø her inne.

Er da bare på gøy at folk skriver her og sammenligner barna sine.

Som nevnt ovenfor, hvorfor gidder du å lese det da??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...