lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Prøver dere brudekjoler i forskjellig butikker? Hvilke merker har de billigste kjolene? Hva er prisforskjellen på og kjøpe vs låne? Hva lønner seg? Jeg har tenkt og gått ned noen kilo før bryllupet, hvordan blir det da og prøve kjole nå?
Tante Gustava Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei. Jeg hadde tenkt å prøve forskjellige kjoler i forskjellige butikker, men fant drømmekjolen som nr 2 i den første salongen Så da ble det ikke mer prøving... Vet ikke hva det ville kostet å leie kjole, tror ikke dette er så vanlig lenger? Men min kjole kostet iallfall 9900,- å kjøpe. Kjøpte på Agape. Syns de har flest kjoler til fornuftige priser. Ikke noe stress å prøve kjole selv om du har tenkt å gå ned noen kilo, har planer om det selv. Jeg fant kjolen jeg ville ha. Denne må jo uansett bestilles i min størrelse, og så blir jo de siste justeringer tatt på sysalong rett før bryllupet. Så så lenge du ikke har planer om å gå ned 10talls kilo burde dette være problemfritt. Lykke til med bryllup, og kjoleleting
lykkelig mamma!!!!!! Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #3 Skrevet 10. februar 2010 Ok, takk for svar Kom på enda ett spørsmål også; drar dere alene og prøver brudekjole? Eller hvem har dere med dere?
Anonym bruker Skrevet 11. februar 2010 #4 Skrevet 11. februar 2010 Jeg hadde med min søster som også var forlover:) Mamma fikk se den da jeg prøvde den på hjemme med underskjørt siden hun måtte fikse litt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå