Nutta25 Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Unnskyld språket mitt... Men det er virkelig ett helvete!! Prinsen får 2 porsjoner med grøt. Halvparten av en hel porsjon etter første luren og det samme til kvelds.. Han gaper som bare det,smatter i seg grøten og når skjeen går ut av munnen hans HYL skriker han..sånn er det mellom hver skje.. Han blir helt stiv i bena og hyler..Tenkte de aller første gangene at han hadde mageknip..Men det er jo BARE når han skal ha grøt!!Og HVER gang.. Føler at de måltidene bare er stress for å bli fort ferdig.... Ikke noe gøy for liten eller stor.. Noen som har hatt det sånn? Går det over? *Sliten*
Dikigoros_Høygravid Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Hei, jeg har samme problemet - men ikke ved alle måltider... Jeg tror kanskje at han synes maten kommer for sakte? Tenker på at de er vant med at melken bare kommer i strie strømmer. Det hjalp i hvertfall her. Men i går kveld tror jeg han var for trøtt siden vi drøyde litt..
ღ Juksemaker pipelort +spire ღ Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Sånn er sjarmtrollet her hvis han er for sulten når han skal ha grøt, og jeg feks begynner å røre i grøten i stedet for å gi ham en skje... Hvis alt går for sakte rett og slett. Hvor gammel er h*n? Hva med å prøve å g litt melk først, sånn at han ikke er skrubbsulten?
Nutta25 Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #4 Skrevet 10. februar 2010 Ja jeg bruker alltid å gi han pupp litt før.. Er vel bare det at det ikke går fort nok da..men kan jo ikke "helle" i han grøten heller.. hehe:0) Det går vel over snart,håper jeg!!
muffis♥ Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Akkurat sånn er mini her og, skikkelig utålmodig og skriker rasende hver gang jeg tar skjeen ut. Jeg bare putter smokken inn når jeg tar ut skjeen, da går det helt fint. De er nå vittige de små
MissSofie - Jente09Baby11 Skrevet 11. februar 2010 #7 Skrevet 11. februar 2010 Jeg gir aldri grøt hvis jeg vet at hun er KJEMPE sulten. For da blir hun bare sånn som sønnen din er, skriker hver gang jeg tar ut skjea... Så hvis jeg merker at hun er supersulten så gir jeg heller mme, også får hun enten grøt etterpå eller litt senere;) MEN det går over da. Hun var sånn veldig oifte før, men er sjeldnere nå. Hun har vel skjønt at grøt metter etterhvert også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå