sister wanted Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Er så trist og lei. Mistet i uke 9-10 rett før nyttår. Alt jeg kan tenke på er baby. Men har ikke engang fått tilbake TR. Føler meg uttafor. Vet ikke om jeg er deprimert, har PMS eller hva, for vet jo ikke hvor i syklus jeg er. Spiser masse søtsaker (pleier kun det når jeg er premenstruell), men ingen TR altså, nå 43 dager!!!! etter utskraping. Tror jeg har eggløsningsslim 2. hver dag, men eggløsningstestene er like negative dag etter dag. Orker ikke gjøre noenting, huset ser ikke ut og småen er nok drittlei mamma som bare sitter der. Nå trenger jeg snart å komme igang med prøving, men sånn som det er nå blir det jo ingen baby av det. Og på jobben er det minst seks nygravide + opptil flere med mager. Alle skal taes hensyn til, vi som ikke er gravide må ta i et ekstra tak. Kom jo aldri så langt til å si at jeg var gravid før jeg mistet, så ingen vet at jeg er lei meg. Skal til akupunktur mandag, håper hun kan hjelp så TR i det minste kommer tilbake. Noen som har er trøstende ord? Vet jo det er mange andre her som sliter, men akkurat nå virker alt veldig tungt og vanskelig.
mini85 ♥ vil ha spire ♥ Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 huff, trist å lese hvordan du har det kjenner meg litt igjen i det du skriver, det er tungt å høre om alle som er gravide, HELE tiden noen nye som blir det! Tenker og snakker om baby med kjæresten min hver dag, og han stresser med det oxo. Kjempesynd at du mistet.. Jeg har selv aldri vært gravid, og min største frykt er at vi ikke kan bli det! Det er jo bra du skal til akupunktør da! Før du vet ordet av det så er TR tilbake og en ny PP rundt svingen! Og snart er du gravid igjen! Vet ikke hvor mye trøstende dette var, men du får prøve å holde motet oppe vennen Masse Lykke til videre, håper du snart har en koselig overskrift her inne på BliGravid =) Klem <3
Spira31 Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Hei, kan det tenkes at du rett og slett har blitt gravid igjen uten å få tante rød igjen først? Leser at du har prøvd eggløsningstester..men har du prøvd graviditetstester?? Jeg mistet 4 ganger ifjor...så vet alt om hvor kjipt og trist det er!!!! Masse klemmer til deg fra meg
*3 prinsesser* Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Mine tanker går til deg:-) Har selv mistet et barn. Dette barnet var ikke planlagt, visste ikke at jeg var gravid engang ( hadde vel en mistanke). Likevel var det veldig tøft. Det var i uke 8. Nå er jeg mest utolmodig, med en mann som har vært for sliten til å ha sex alle dagene i denne første pp. Så det blir i alle fall ikke 2010 barn på oss. Det som er positivt for meg er at jeg har masse overskudd og livsglede. Jeg er sikker på at du får tilbake ditt overskudd også, vennen:-) Jeg hadde nemlig en skikkelig nedtur i oktober 2009. Det som hjalp meg var i første omgang en sydentur:-) Nå har jeg satt meg andre mål enn å få et tredje barn og. Tror det er lurt:-) Jeg trener til å sykle Bergen Voss, 17 mil i juni og jeg har søkt Helsesøsterutdannelse. Dessuten har jeg fått nye utfordringer på jobben, og jeg er veldig sosial. Både med og uten mann og barn:-) Prøv å tenk på noe annet enn graviditet og barn, og prøv å fokusere på det positive og det du får til. Og vær stolt over deg selv. Og vis at du setter pris på din familie og venner. Ønsker deg en fantastisk dag:-) Klem fra
sister wanted Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #5 Skrevet 10. februar 2010 Tusen takk for trøstende ord. Og til dere som også har mistet, dere har min medfølelse. Det er bare veldig leit. Jeg er nok ikke gravid, nei. TOk en grav. test for en uke siden som var svært så negativ. Dessuten ville jeg nok ha sett utslag på eggløsningstestene om jeg var gravid også. Det var slik jeg skjønte jeg var gravid i høst. Men disse er helt neg., kun kontrollstrek + skygge der det helst skulle vært farge om jeg hadde eggløsning (eller var gravid). ( Er nok litt ekstra uttafor, har vært inne med småen 5 dager nå, da han er syk. Blir nok litt bedre når jeg kommer meg på jobb igjen. Får bare skygge unna alle de gravide, om mulig.. Ikke det at jeg ikke unner dem alt godt, men vet jo jeg snart skulle hatt mage selv, om det ikke var gått galt... Lykke til alle dere prøvere her inne. Håper vi sees på 1. trimester i nær fremtid. )
Luna har født. Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Hei. Jeg har lest at dersom du har EL-slim flere ganger er det eggstokkene som prøver å slippe et egg, og dersom det ikke er klart for det ennå så fortsetter det å prøve helt til det går. Dermed kan du ha El-slim flere ganger i en syklus, men det er bare en EL. Fortsett å prøve, for det er tydelig at kroppen din jobber med noe. Har du El-slim er det gode villkår for sperm til å ligge inni deg å vente på at egget endelig blir klart!! Lykke til. Silje.
sister wanted Skrevet 10. februar 2010 Forfatter #7 Skrevet 10. februar 2010 Det skal vi! ;O) Bare synd at mannen min er litt "gåen" for tiden.... Men får det til en gang i ny og ne.... Lykke til alle dere andre også.
Aron09,3SA*ønsker-spire* Skrevet 11. februar 2010 #8 Skrevet 11. februar 2010 vet hvordan du har d dessverre er det ikke en lett situasjon. jeg mistet også rett før nytt år i uke 9. jeg fikk tilbake TR bare 6 uker etter SA så føler meg ganske heldig. tok en del g-tester får å sjekke at hcg gikk ut av kroppen å 3 uker etter sa var det negative tester. det er mye blanede følelser, har mistet 2 ganger på rad jeg nå er egentli livredd får å bli gravid igjen, vet ikke om jeg takler å miste en gang til, føler meg ikke som en optiomist lenger å humøre svinger mye, men det hjelper å snakke ut om det,enten her inne, til mannen din,venner osv til du er ferdig å sørge over det som har hendt, det er viktig å ha en sorg prosess. det er kjempe tungt å vanskelig å ha gravide rundt seg, jeg har 4 venner som er gravide å alle i den tiden jeg ble gravid osv, det er litt tungt da man hele tiden blir mindt på at man har mistet en spire, skulle ha hadd en mai baby men det ble ikke så skulle jeg ha hadd en 4.august baby, men ble heler ikke. jeg sa til mange sist gang jeg mistet å det var tøft å få fram ordene at det ikke ble noe baby, å alle sa bare at jaja dere får sikkert det til igjen så neste gang jeg blir gravid kommer jeg ikke til å si det til noen før tiligst uke12. jeg vil egentli bare sende deg mange trøste klemmer, fortalte litt om meg fordi det er litt godt å høre at det er flere i samme situasjon som en selv er i liksom. altså ikke at det har skjedd andre får det unner jeg ingen. mange klemmer<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå