Gå til innhold

Hva spiser dere til middag når dere er alene?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Skrevet

wok?

salat?

Skrevet

Salat er ok. Men spiser det hver dag til lunsj :)

Skrevet

Altså bare meg? Eller meg og mannen uten barn?

Hvis det er bare meg spiser jeg ofte pasta med fløtesaus og skinke, pastasalat, kapteinensfyllte rødspette (eller en annen av kapteinens fylte) med ris og gulrot.

Evnt ostesmørbrød, men det er jo ikke middag

Skrevet

Uten mann og barn. Barnet spiser middagsglass for det meste. Hun er 12,5 md.

Annonse

Skrevet

:) Ok, så sunn du er da;)

Du kan jo lage en pizza til en? En sånn deilig en med tynn bunn og oliven, artisjokk og spekesoinke f.eks. Nam.

Gjest sug lut
Skrevet

Reker m creme fraiche

1 boks reker

1 boks creme fraice

1 bunt oppklippet dill

2 hakket fedd hvitløk

5-6 champignoner skivet & surret m salt og pepper

Bland alt i ildfast form, strø ost over, 200 grader i ovnen i 20 min, m varme baguetter til. Og vin.

Skrevet

Sug lut; NAM, det hørtes godt ut!! Må prøves :o)

Skrevet

Da spiser jeg mat barna ikke er særlig glad i, og gjerne som jeg kan spise flere dager på rad. Tom ka kai suppe med masse fersk chilli, sterk indisk mat, spinatsuppe med egg, sushi og makrell. Mannen min må holde seg unna en del mat, også den ene gutten min, så rødt kjøtt og rømmegrøt er også ofte på menyen. Wok med chillimarinert biff:)

Gjest sug lut
Skrevet

Det er sykt godt, og egt er porsjonen for to (kjempegrei venninnemat, tar INGEN tid å forberede heller) - men er man alene så klarer man alltids litt ekstra...

Skrevet

Hvis jeg er helt alene uten mann og barn, noe som skjer en gang hvert jubelår, så bestiller jeg meg noe mat.

Skrevet

Noe som inkluderer avokado, jeg elsker avokado. Gjerne i salat med pinjekjerner, plommetomater, olivenolje og maldonsalt, ferdiggrillet kyllinglår fra Meny ved siden av:) Er alene ca en kveld i uka (dvs mannen jobber senvakt og barna er i seng kl 19)og da koser jeg meg alltid:)

Annonse

Skrevet

Fingermat: Parmasanskiver, spekeskinke, oliven, soltørket tomat og ovnsbakte småpoteter, et godt brød og tzatsiki. Eeeeeelsker det!

Skrevet

Hehe, hvis jeg er helt alene spiser jeg noe så trivielt som løvbiff med pommes frites og bearnaisesaus.... Dette var ansett som luksusmiddag i mine yngre, meget single studiedager, og det føles som både julaften og 17.mai på en gang når jeg en sjelden gang får spist det nå. Gubben ler seg ihjel, jeg må ta bilde og sende på mobilen hver gang jeg lager det :)

Skrevet

Sushi:)

Noen ganger thai, og noen få ganger kjøper jeg noe Fjordlandgreier hvis jeg er ekstra lat.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...