Gå til innhold

HERREGUD DERE ER SÅ JÆVLIG OVERHYSTERISKE,ER IKKE FARLIG Å RØYKE HASJ INNIMELLOM..

Anbefalte innlegg

Skrevet

KLARER OG TA VARE PÅ BARNA SINE FOR DET...mAN HAR MER KONTROLL ENN NÅR MAN DRIKKER ALKOHOL IALLEFALL.sKJERP DERE OVERHYSTERISKE KJERRINGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Fortsetter under...

Skrevet

Rister på hode.... Hva har verden kommet til.

Skrevet

Ute etter en reaksjon?? Her skal du få en!!!

DIN JÆVLA DRITTKJÆRRING,TJUKK I HUE,ER DET DU ER,TVILER PÅ DU KLARER Å TA VARE PÅ BARNA DINE! VIRKER HVERTFALL SOM DU HAR RUSA DEG SÅ MYE AT HJERNECELLENE DINE ER SMELTA BORT(Noe som faktisk skjer).

Skrevet

Snakk om å oppnå det motsatte av ønsket effekt. =D

Skrevet

Oioioi. Hissig. Er det en bivirkning av hasjen eller!

Annonse

Skrevet

Synes veldig synd på barn som har slike foreldre!

Skrevet

JA DA KAN MAN VEL SI AT STAKARS BARNA DERES SOM HAR FORELDRE SOM DRIKKER ALKOHOL..DREPER OGSÅ HJERNECELLER..MULIG Å VÆRE SÅ KORTE I HUE!!!

HI

Skrevet

Er overasket over holdningene til mange her inne når det kommer til hasjrøyking. Og dere er MØDRE? Nabogutten på 17 ble avhengig av hasj etter å ha røkt det jevnlig på fest. Han har nå vært inne på rehab allerede, for han gikk over til sterkere saker. Farlig? NEEEIDA. Herregud sier jeg bare, den dagen dere gir klarsignal til tenåringene deres at det er greit å røyke hasj på fest.

Skrevet

For å si det sånn,alkohol er lovelig,og da kan jeg spørre deg... Er hasj det???? Du er jo ikke bare litt tjukk i hue du....

Skrevet

Du får snakke med de som står på plata i Oslo, høre hvilket av de ulovlige rusmidler de startet med.

Skrevet

Alkohol er jo i det minste lovlig da, det er ike hasj..

å når man først drikker alkohol er det uten barn, vartfall her i huset.

sjønner ikke poenge med å røyke hasj eller.. er du helt idiot eller??

Skrevet

Lurer på om HI er stemora til ho jenta. :o

Hasj er ulovlig så ja, det er FARLIG DITT USTABILE KVINNFOLK.

Det er en grunn til at det er ULOVLIG I ALLE LAND UTENOM ET LAND.

Håper barnevernet tar ungene fra deg!

Annonse

Skrevet

Kjære vene 12:25... det finnes da forskjellige måtet å bruke hasj på. Det er flust av mennesker som sliter med alkoholproblemer også. Men så er der mange som har et avslappet og "godt" forhold til alkohol.

Og til HI: Slutt å skrik så inni h da.

Skrevet

Her er det nok ikke snakk om overhysteri lille venn. Det finnes flere eksempler hva et par hasjrøyk fører til.

- psykoser (for livet)

- fører til sterke stoffer

- man er ruset

- man bryter LOVEN

- hasj og barn hører ikke sammen

osv, osv. osv.

Det er lov å bruke det lille av hjernekapasitet man ev. fikk utdelt, ev. har tilegnet seg med livserfaring, men er man bare 14-16 år så kan man vel kanskje ikke regne med noe annet enn sånn utrolig usaklige, barnslige og lite gjennomtenkte utbrudd!

Gå å bli tørr bak ørene lille venn (HI altså om du ikke skjønte den).

Skrevet

Hva er iallefall for ett ord?? Hvertfall heter det....

Skrevet

Den argumentasjonen blir for dum. Skal garantere at alle ned på plata drakk vann før de begynte med heroin... er vann inngangsbiletten til rushelvete?

Skrevet

Alkohol. Jeg driker kanskje en eller to ganger i året. Det er ikka akuratt mitt fokus og få tylla i meg mest mulig alkohol når jeg har valgt å bli mor.

Skrevet

I alle land utenom ett? Sjekk fakataene dine...

Skrevet

he he den var skrevet til HI og ikke til deg jorunn.

Ser nå at den kunne misforståes.

Vet at de aller fleste startet med hasj før de gikk over til sterkere stoff.

Anonym som skrev "snakk med de på plata"

Skrevet

.... sier den som röyker hasj selv og ikke klarer å skrive med små bokstaver engang.

Skrevet

HI: Du kan bare gå og legge deg.

Du er tydeligvis avhengig og ødelagt av hasjen, siden du ikke skjønner at det er farlig. Det er det avhengige gjør, de fornekter sannheten.

Hjernen blir svekket, man kan få psykoser, man ødelegger menneskene rundt seg og sårer folk bare for å se reaksjonene. Det er masse negativt rundt hasj, og jeg HATER folk som rettferdiggjør det.

Skrevet

Sikkert dialekt vet du... selv om det ikke er lov å skrive det.

Verre å si hvem bil osv...

Skrevet

Røvin og øl til mat. Kanskhe en fest enm eller to ganger i året, vil du samenligne det med å røyke hasj???

Jeg kjenner en gutt som har røyka hasj i mange år. Han er så ned smelta i hue at det er vondt å se.

Skrevet

Uansett. Jeg kan ikke skjønne at dere synes det er greit med hasj.. Da kan man si at det er greit å bruke heroin en gang iblant også, så lenge man ikke blir "avhengig" og kun gjør det innimellom. Jeg synes ikke man kan sammenligne hasj og alkohol, for som det er sagt så er alkohol i det minste lovlig. Mitt søskenbarn døde for et par mnd siden, 40 år gammel. Da hadde han vært rusmisbruker siden ungdomsskolen. Han startet med hasj og havnet deretter i feil miljø. Så nei, det er ikke greit å røyke hasj. Selv ikke "bare innimellom". Ærlig talt, kommer dere til å synes det er greit den dagen dere får vite at et av barna deres røyker hasj?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...