nil@ Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Liker litt lange navn,men trenger noen forslag! Jeg liker : Hermine Marikken Albertine Filippa Mathilda Noen flere forslag?
Lala12 Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Abelone Henriette Ulrikke Samantha Fernanda Ellinor Andrine Annika Kristiane Wilhelmine Pernille Veslemøy Villemo Benedikte Katharina Juliane Cordelia/Cornelia Konstanse Margrete
prebs Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Ingeborg Johanne (bombe at jeg kom med de navnene?!) Madeleine Alexandra Sunniva Ragnhild Synnøve Veslemøy Ingebjørg Adelheid Josefine Nicoline Benedicte Elisabeth Caroline I en salig blanding ;-)
Miranda C Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Felicia Natalie Adriana Olivia Aliana Isabella Maximiliana ! Magdalena Charlotte Victoria Veronica Eliana Ariana Mirabelle Annabelle Susanne/a Amelia Noen er på ''kun'' 7 bokstaver, men opptil fire stavelser, så jeg anser de som lange
Blomstersara Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Bertine Kanutte Fredrikke Andrine Amathea Tomine Karianne Henriette Justine Kristense Kornelia Ofelia Anniken Petronella Randine Kathinka Gurine Alette Adella
☆☆☆ Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Stilig med Marikken Tenk å hatt to jenter som heter Marikken og Lisabet Magdalena Julianne Katarina Karoline Pernille Tatiana
nil@ Skrevet 11. februar 2010 Forfatter #8 Skrevet 11. februar 2010 Mange fine forslag Likte best Adriana Villemo Felicia Har en Herman fra før,blir Hermine for likt?
Lala12 Skrevet 11. februar 2010 #9 Skrevet 11. februar 2010 Jeg synes Herman og Hermine blir veldig likt, men på en måte er det litt kult også... Ellers synes jeg Herman og Villemo høres kjempebra ut:)
Lene J Skrevet 11. februar 2010 #10 Skrevet 11. februar 2010 Med fare for å gjenta noen.... Henriette Kornelie Andrine Johanna Charlotte Viktoria Rebecca Sunniva Daniella Leonaora Chanette Ophelia Tatjana Ylvalill Solveig Irmelinn Petronelle Pernille Cordelia Kjerstin Birgitta Christine Elisabeth
Dearest Skrevet 11. februar 2010 #11 Skrevet 11. februar 2010 Emiliana Amadea Honoria Emerense Olivia Ivrine/Iverine Samueline/Samuline Severine/Severina Valentina Theodora/Dorothea Aurelia Edana Evelina Imelda
Miranda C Skrevet 12. februar 2010 #12 Skrevet 12. februar 2010 Syns Herman og Hermine var tøffe sammen jeg Adriana og Felicia elsker jeg:o) Villemo liker jeg ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå