Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Vil gjerne nekte besteforeldre og andre og ta med vår 2 årige datter opp i sengen,selvom det kun er for lesing e.l. Den ene av bestefedrene skal ha hun med i sengen hele tiden,så fort det går, og dette synes jeg ikke noe om, jeg blir veldig usikker og synes ikke det er nødvendig. De aktivitetene som de gjør der,kan de også gjøre andre steder,som i stuen.
Gjest Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Du må bestemme hva du selv er komfortabel med. Jeg ville nok synes at det var rart å gå til sengs for å lese midt på dagen, å bruke senga til annet enn soving kan være litt forstyrrende ved leggetider. Si det du mener, å irritere seg i stillhet er ikke noe positivt for noen:)
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #3 Skrevet 10. februar 2010 Du må bestemme slik du føler for ovenfor ditt barn, men da kan du heller ikke be om barnevakt. Her sover våre barn sammen med besteforeldrene(mine svigers) når de er på besøk der. De føler seg tryggere da. Men der er det som passer oss.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 Hvorfor vil du nekte det? Det er jo kjempeskoslig for henne å få ligge godt og varmt i armkroken og lese eller prate med bestefar.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 Har ikke noe svar på "hvorfor",men jeg bare synes det er unødvendig,hvorfor ikke gjøre det i stua f.eks??
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 Jeg synes du skal analysere hvorfor. Det vil fortelle deg om det er galt av deg eller ikke. Å dra barn opp i senga midt på dagen er vel unødvendig, men kveld og morgenstund? Husker med glede de gode morgenstundene i senga til bestefar og bestemor. Lukten av kaffe og kake som sto på nattbordet til bestefar, bestemor som leste bok, osv.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #7 Skrevet 10. februar 2010 Ja,for å ikke utdype det veldig,så er det kanskje fordi jeg er veldig redd for misbruk,da mamma ble misbrukt av sin bror,men på en annen måte kan man jo ikke gå rundt å være redd for det,er litt vanskelig,nå er det kanskje litt enklere for dere å svare meg kanskje:) HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå