Daisy-doo Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Et bittelite hull. Trodde dressen skulle holde lenger enn som så.
blomstre Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Å sy er vel en dårlig ide, da blir det perforert og ikke vanntett... Jeg kjøpte lapper på en hobby/sy-butikk, sa det var til Reimadress og de visste akkurat hva jeg måtte ha. Det var en slags klistrelapp jeg kunne klippe til riktig strl, og de hadde masser av farger å velge mellom. Husker ikke om jeg måtte stryke den på eller om det var bare å klistre på ren dress...
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #4 Skrevet 10. februar 2010 HM har Hello Kitty klisterlapp som sitter bra.
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #5 Skrevet 10. februar 2010 På sportbutikker kan man kjöpe noe slags lim. http://forum.nybaktmamma.com/showthread.php?t=566775
Anonym bruker Skrevet 10. februar 2010 #6 Skrevet 10. februar 2010 En tape som heter Tear Aid er det beste å lappe med. Skal være å få i flere og flere sportsbutikker, evt friluftslivbutikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå