Gå til innhold

Home & Away sladder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet hva som skjer fremover?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har et liv. Et fantastisk et ;-)

Skrevet

Ja, såpeserier og datasladder... Er du trygda, kanskje? Godt du har et fantastisk liv for mine skattepenger!

Skrevet

Nix, ikke trygda.... så skattepengene dine er det nok andre som bruker. Når det er sagt syns jeg forresten at det er fint å bo i Norges land, hvor noen faktisk kan overleve på trygd når situasjonen er slik den er. Du vet de som dessverre ikke kan jobbe pga sykdom f.eks, at de får en inntekt likevel! Det er jo ikke sagt at alle som er trygda sitter å ser på formiddagstv..

Nei, jeg jobber ja, 100% stilling, men er sykemeldt i 14 dager pga fjerning av mandler. Da bli man sittende å titte på tv, surfe på nettet mellom slagene.. Slagene, da mener jeg etterhvert som jeg tar smertestillende, å bare må sove igjen..Klarer ikke så mye mer..

Så vet jeg jo at jeg ikke får sett denne "såpeserien" når jeg er frisk igjen å skal tilbake på jobb. Derfor lurer jeg på hva som skjer fremover. La meg nå være trasig da, å kose meg med tv mens jeg ligger her å "gror" !

Skrevet

heia..gå på youtube så kan du se så mange episoder som du vil fremover=)

Skrevet

tja, det skjer mye fremover..

cassie får en frisk jente

sam dør

jack og martha blir sammen

jack dør

martha får kreft

rach blir gravid

tja... det jeg kom på i farten:-)

you tube er en fin ting.. og man kan absolutt ha et fantastisk liv selv om man ser på home and away..:-)

Skrevet

OH NO!!

Dumme meg som gikk inn her og fikk hele moroa spolert!! Man må varsle bedre om sånt! he he

Og til deg som lurte på om Home & Away tittere er trygdede: For min del har jeg Get-boks! Du vet en sånn hvor man kan ta opp tv og spole frem og tilbake og sånn! Helt supert!

Så når jeg, og mange andre, er på universitetet eller jobben. Og andre igjen er hjemme på foreldreperm, eller sykeperm eller noe, så teiper get yndlingssåpen min hjemme :) Get a life- get a get!! Tjo ho

Skrevet

Jeg har da også Get-boks, men kaster da ikke bort opptakstimene på Home & Away!

Skrevet

Ha ha! Med 60 timers kapasitet er ikke dét et problem her hos oss :) Vi sletter litt underveis da vet du!

Skrevet

"Jeg har da også Get-boks, men kaster da ikke bort opptakstimene på Home & Away!" Og pointet ditt er? Bare fordi du ikke gidder å sløse bort opptakstimer på home & away, så skal andre også drite i det? Noen ganger er det lurt å tenke før man slenger ut kommentarer.

Skrevet

Belle og Aiden gifter seg.

Belle dør av kreft.

Roman havner i fengsel.

Har sett episoder på youtube innimellom, mye som skjer i home and away.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...