MissAntrop Skrevet 10. februar 2010 #1 Skrevet 10. februar 2010 Noen med erfaring? Kjenner jeg er veldig stressa nå, ettersom forrige fødsel endte med haste ks og nå satser jeg på vanlig fødsel. Fikk akkurat høre at jeg ikke kan få full epidural, blir jeg igangsatt blir det kun prøvd ballongkateter og gel før de event tar ks igjen. Huff, er redd jeg nå...
To tette og ei badehette ;) Skrevet 10. februar 2010 #2 Skrevet 10. februar 2010 Det ble akutt KS på meg også sist etter 18 timer og kun 3 cm åpning. 6 cm til sammen, men 3 cm hadde jeg da riene begynte.. Jeg tok røntgen etter fødselen sist, og det ble konkludert at bekkenet mitt er smalt på et av områdene.. Veldig difust svar i brevet, derfor må jeg på UL i uke 36 for å sjekke str på babyen selv om forrige baby var helt på gjeneomsnittet. Hvorfor kan du ikke få full epidural da? Jeg skjønner at du er engstelig. Jeg er også det.. spes hvis jeg må gjennom fødsel igjen.. Har jo så dårlig erfaring fra sist. Og det som evt holder meg oppe er at jeg vet at det finnes epidural, for den var himmelsk!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå