Gå til innhold

Jeg mistet mini min...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kom fra UL og der lå mini helt stille og ingen hjertebank. Gikk inn i 10. uke i dag. Vet ikke hva jeg skal gjøre, klarte å komme meg hjem på en eller sannen måte, kan ikke jobbe. Har blitt satt opp til utskraping fredag. Hva gjør jeg nå???

Er det mulig vi kan ha sett feil, kan h'n ha ligget å slappet VELDIG av eller noe. Den var jo riktig str og alt, så det må ha skjedd akkurat nå i det siste døgnet.

Jeg må ha noen å prate med, jeg er helt ødelagt nå. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å nei så grusomt!!!!! Det er vel hjertet de ser ette rpå UL, så hvis det ikke slo er det dessverre ingen mulighet for at det plutselig skal begynne å slå igjen....... Åh, jeg gråter for deg!

Har selv opplevd MA, SA og Exu og vet hvor utrolig vondt du har det!

Hva sa legen da? Sa han at den akkurat hadde sluttet å leve?

Kan ikke si så mye som trøster nå, men jeg kan i alle fall sende deg alle mulige trøsteklemmer!!!!!

Skrevet

Dette var et sjokk for deg! Og jeg kan ikke ta fra deg sorgen eller sjokket, men jeg kan si at det som hjalp for meg var å snakke om det og å snakke med andre som hadde opplevd det samme. Dette går i faser, og vil gjøre vondt en god stund. Ta vare på deg selv og de du er glad i. Ring en venn!

Skrevet

Hei, huff dette var veldg trist å lese!!! Har selv mistet, hadde en MA i uke 13(fosteret må ha dødd noen uker før) og en SA i uke 6. Og det er helt fryktelig. Jeg er nå 10 + 3, så da var vi kommet ca like langt jeg og du.... Jeg var på UL i uke 7 og så levende foster, må si jeg er veldig spent på neste UL i uke 12.

Det høres dessverre ut som du har fått veldig lite informasjon.... Jeg fikk komme inn til utskraping allerede dagen etter og de tok i tillegg til UL hcg prøver. Jeg vil anbefale deg å be om en samtale med en gynokolog på sykehuset hvor du skal til utskraping. Når jeg var inne til utskraping fikk jeg en veldig hyggelig kvinnelig gyn som forklaret så godt hun kunne hva jeg skulle gjennom. Jeg fikk også beskjed om at fosteret ville sendes til patologisk for undersøkelse. Dette gjør de for å sjekke om det kan være kromosonfeil eller andre alvorlige misdannelser som har ført til aborten. Det er imidlerti veldig sjeldent at de finner årsaken til aborten. Men for meg var det godt å vite at de iallefall forsøkte finne ut. Håper at du blir tatt godt vare på av mannen din og venninner rundt deg. Det er naturlig å sørge og det må du bare gi deg tid til.... Når alt det triste er lagt seg så håper jeg du klarer se fremover. Kroppen kommer seg fort etter en MA, slik at det skal være gode sjanser for å lykkes igjen snart :-)

Trøsteklem!!!

Skrevet

Tusen takk til dere alle. Jeg er en singel alenemor som har gledet meg så veldig til å fortelle datteren min at hun skal bli storesøster (ble gravid ved inseminasjon). Kjenner sorgen blir dobbel for hun ønsker deg det så inderlig. Så ingen mann å prate med men håper de kan støtte meg på sykehuset på fredag.

Skrevet

Huffda, men håper du har gode venninner du kan dele sorgen med? Jeg ville iallefall ikke vært alene. Det er trist og tungt og du skal få lov til å ha støtte nå!

Datteren din blir nok tidsnok storesøster skal du se :-) Min gutt er nå blitt hele 10 år han. Syns egentlig det er greit det jeg, han skjønner mer av det nå :-)

Skrevet

Så trist! opplevd dette selv.... Hatt en SA, 1 MA og ett svangerskap utenfor livmoren.... Dette er ikke lett! Det er vondt, urettferdig og vanskelig....

Vis du vil snakke send meg gjerne en Pm!

Sender deg en god klem!

Lykke til!

Skrevet

Å nei, å nei vennen min, dette som i seg var et mirakel, jeg føler virkelig med deg nå. Er liksom ingenting jeg kan si eller gjøre for at dette skal bli bedre for deg, men jeg er å treffe på Pm om du ønsker å prate litt mere privat.

Skal tenke på deg og tuppa fram over, så håper jeg at du orker en ny Danmarkstur om ikke så veldig lenge, og at spiren sitter på 1. forsøket denne gangen.

Varm klem fra meg

Skrevet

føler med deg, vet hvordan du har det, mistet 2 ganger selv, ingen trøst i det nå, men ønsker deg all lykke nå <3

Skrevet

Uff å uff,stakkars deg!

jeg er trist på dine vegne... :-(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...